|
|
|
|
| | |
|
Donatas Guzevicius
2009 3 31 11:05
Draugui reikia keleto maisto gaminių fotų, kurias dės ant etikečių.
Paprašė nufotkint. Sutikau. Bet dabar galvoju, kuo gi skiriasi reklaminė fotografija nuo paprastos...
Gal atsiras drąsuolių, kurie pasidalins patirtim ar nuomonėm?
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Dangus
2009 3 31 11:16
pagrindinis kriterijus - kad patiktu uzsakovui. o tai reiskia kad tenka nusileisti ir tas procesas kuris vadinamas kuryba gali virsti i kontroliuojama kuryba.
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Stanislovas
2009 3 31 12:09
Na reikia padaryti taip, kad maistas nuotraukoje atrodytu skanesnis, nei yra is tikruju
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Donatas Guzevicius
2009 3 31 12:49
Dangus rašo: | pagrindinis kriterijus - kad patiktu uzsakovui. o tai reiskia kad tenka nusileisti ir tas procesas kuris vadinamas kuryba gali virsti i kontroliuojama kuryba. |
aha, jau patyriau
Į mano pasiūlymus atsižvelgta nebuvo
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Eugene
2009 3 31 21:39
Tai kur kas rimtesnis reikalas nei gali atrodyti. Pagrindinis dalykas (kaip visoje reklamoje) - skatinti reklamuojamo produkto vartojimą.
Todėl reikia atsižvelgti į aibę dalykų - nuo objekto tipo, apšvietimo, pateikimo ... iki potencialių klientų skonio. Na ir užsakovui reikia įtikti. Čia nemokami patarimai baigia$i
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
vamzdynas
2009 4 01 14:27
viskas priklauso no to kokio lygio nuotrauku reikia: jei i tipo maksiminius katalogus, tai viena, jei i koki plakata ar valgiarasti tada jau be maisto dailininko ar kokio kruto virejo neapseisi. Viada teks derintis prie uzsakovo, nes kiekvienas produktas turi savo konteksta, taigi menu nesitikek niekada, nebent poksetum kaip Kauneckas, ale ir ten viskas smarkiai kontroliuojama agenturu.
Siaip siulau is pat pradziu gerai issiklausineti ko tas klientas istikruju tikisi, kur nuotraukos bus naudojamos ir panasiai. Cia siaip.
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
|
Reikia prisijungti norint parašyti atsakymą
|
|
|
|
|
|
|
| | |
|