Naujausios forumų temos  Forumų sąrašas     Ieškoti               Vartotojo nustatymai   Tikrinti asmeninius pranešimus   Prisijungti 

Visi forumai -> Paplepėkim
 

Fotografijos vertinimo kriterijai

      Puslapiai: 1   2  

Pranešimas Pusalotas    2009 2 10 16:42      

Tikriausiai tai yra senai nauja tema. Kiekvienas (pagal savo foto issilavinima, patirti ir pojucius) vertiname foto vienaip ar kitaip. O kur slypi tikroji verte, paliekame kritikams (gerai kai juos tai pasiekia). Tai kur yra tiesa, melas, galiausiai emocijos. Bukim, biedni, bet isvardinkime kriterijus (bent sioje mazoje visuomeneje), kuriais mes vadovaujames, nes be to iskyla daug bereuksmiu forumo temu... ir klausimu...

» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas Marius Mills    2009 2 10 17:05      

patinka - nepatinka.

» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas anuka    2009 2 10 18:52      

šimtą kartų matyta .vs. nauja, neregėta, originalu.

» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas Leonardas Rimkus    2009 2 13 8:18      

Patinka-nepatinka x mėnulio fazės koeficientas

» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas Vytas Matkus    2009 2 13 14:41      

Zoom rašo:
Patinka-nepatinka x mėnulio fazės koeficientas

Pritariu, tiksliai išsireikšta Wink


» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas Toad    2009 2 13 15:02      

Patinka nepatinka nuotrauka ar autorius?

» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas seklys morka    2009 2 13 15:06      

jo, kartais vertinti būna sunku. nes pvz nuotrauka techniškai atlikta tvarkingai (kiek leidžia suprasti mano 0linės žinios), tačiau siužetas banalus, neįdomus, 100 kartų matytas. arba atvirkščiai. kartais labai stebina aktai.. atleiskit už išsireiškimą, bet manęs nežavis nuoga merga griuvėsiuose arba miške. juk to neužtenka. kartais būna kažkoks neapčiuopiamas momentas, faktorius, kurio paveiktas ir balsuoju. taip pat labai svarbu emocinė fotkės pusė. taigi balsuoju suvesdamas visus šiuos dalykus.

» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas batuda    2009 2 13 16:38      

emocinis krūvis, originalumas ar temos įdomumas, technika ar išraiškos priemonės

» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas hideo    2009 2 13 16:48      

kolega turbūt ir pietum maista renkates, drabuzius perkate, knygas skaitote, muzika klausote ir filmus ziurtite, netgi mergina renkates - ar vienos nakties nuotykiui ar visam likusiui gyvenimui - visa tai pagal aiskius, racionalius, gerai apgavlotus ir suformuluotus kriterijus, kuriais be jokiu problemu pasidalintumet puse likusio pasaulio interneto pagalba, ar ne?

nesamonė tokių kriterijų ieškot - kiekvienam žmogui meno (na, gerai, iki meno dažnai čia toli šaukia, bet vis vien) suvokimas yra subjektyvus ir asmeninis reikalas - kaip ir daugelis kitų subjektyvių dalykų

o bandymas sukimšti šį suvokimą į kažkokius kriterijų rėmus iš anksto yra pasmerktas pravalui


» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas batuda    2009 2 14 0:18      

pasakei tarsi kitiems po lapais slėptis... Wink žmogus ir klausia apie tą anot tavęs subjektyvų ir asmeninį reikalą. O ko pats ieškai nuotraukoje?

» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas hideo    2009 2 14 0:58      

kurioje?

» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas IEva    2009 2 15 13:24      

vertinima daznai nulemia asmeniniai veiksniai(pirmiausia), bet aisku atsizvelgi i technini atlikima, ideja, nuotaikos/gyvumo kieki fotografijoje, . Ir nesutinku su nuomone"nuvalkiota ideja", nes kokia ta ideja bebutu paprasta ir/ar placiai matyta, musu visu poziuriai unikalus, tad ir kadrai skirtingi/unikalus, nesvarbu, kad ideja ta pati.
p.s. butu idomus experimentas, pvz. duoti tam tikrus daigtus arba daigta (stikline, obuoli) ir pamatyti kokios skirtingos foto butu, nors objektai vienodi.


» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas MP    2009 2 17 17:16      

na ka, pradekime nuo pradziu...
pagrindines estetikos teorijos (copy/paste):

Representation (imitation, realism, mimesis):
The essence of art is to picture or portray reality. Good art is an accurate mirror on the world, imitating nature or some ideal form. (Plato, Aristotle)

Expressionism (emotionalism):
The essence of art is expression of the inner emotions, feelings, moods, and mental states of the artist. Good art effectively and sincerely brings these inner states to an external objectification. (R.J. Collingwood)

Formalism:
The essence of art is "significant form" - lines, shapes, colors, and other formal properties of the work; representation, expression, and other subject matter are irrelevant. Good art uses formal elements to trigger an "aesthetic emotion" in sensitive observers. (Clive Bell, Clement Greenberg)

Communication of moral and religious ideas:
The essence of art is the communication of important moral and religious values from the artist to the observer. Good art is sincere communication by the artist which "infects" the observers with those important moral ideas. (Leo Tolstoy, some aspects of Plato)

Symbolic (non-verbal) communication:
The essence of art is the communication of important ideas and other knowledge through symbolic (non-verbal) languages. Good art communicates its meaning effectively in this non-verbal language. (Susanne Langer, Ernst Cassirer, Nelson Goodman)

Instrumentalism (pragmatism, experience):
The essence of art is its usefulness in helping us to comprehend and improve our overall life experiences. Good art is always a means to some important end. (John Dewey, Monroe Beardsley)

Essentialism:
Any claim that art has an "essence" - that is, that there are necessary and sufficient conditions for art -- a "sine qua non" without which something is not art. The six theories listed above are all essentialist theories


» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas Paša Angelina    2009 2 18 10:26      

Pavaizdavimas (imitacija, realizmas, mimesis): meno esmė turi pavaizduoti ar pavaizduoti tikrovę. Geras menas yra tikslus veidrodis ant pasaulio, mėgdžiodamas gamtą ar kažkokią idealią formą. (Plato, Aristotle)
Ekspresionizmas (emocingumas): meno esmė yra vidinių emocijų, jausmų, nuotaikų, ir protinių menininko valstybių posakis. Geras menas efektyviai ir nuoširdžiai atneša šitas vidines būsenos išoriniam objectification. (R.J. Collingwood)
Formalizmas: meno esmė yra "reikšminga forma" - linijos, formos, spalvos, ir kitos oficialios darbo ypatybės; pavaizdavimas, posakis, ir kita tema yra nereikšmingi.
Geras menas naudoja oficialius elementus, kad sukeltų "estetinę emociją" jautrių stebėtojų. (Clive Bell, Clement Greenberg) moralinių ir religingų minčių
Komunikacija: meno esmė yra komunikacija svarbių moralinių ir religingų verčių nuo menininko stebėtojui. Geras menas yra nuoširdi komunikacija menininko, kuris "užkrečia" stebėtojus tomis svarbiomis moralinėmis mintimis. (Leo Tolstoy, tam tikri Plato aspektai)
Simbolinė (nežodinė) komunikacija: meno esmė yra komunikacija svarbių minčių ir kitų žinių per simbolines (nežodines) kalbas. Geras menas praneša savo reikšmę efektyviai šia nežodine kalba. (Susanne Langer, Ernst Cassirer, Nelson Goodman)
Instrumentalism (pragmatizmas, patirtis): meno esmė yra savo naudingumas mums pagalboje suvokti ir pagerinti mūsų visaapimančią gyvenimo patirtį. Geras menas yra visada priemonė kažkuriam svarbiam galui. (John Dewey, Monroe Beardsley)
Essentialism: Bet koks reikalavimas, kad menas turi "esmę" - kuris yra, kad yra būtinų ir pakankamų sąlygų menui - "būtina sąlyga", be kurios kažkas nėra menas. Šešios teorijos, įrašytos į sąrašą virš, yra visos essentialist teorijos


Paskutinį kartą redagavo Paša Angelina, 2009 2 24 15:04 . Redaguota 1 kartą


» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas Andrius Pt.    2009 2 19 15:52      

Kokiam menui priklauso bezdžionių paišyti paveikslai už kuriuos mokami dideli pinigai, arba kažkada Rimo Šapausko kurtas menas "Ekskremento demostravimas".
Aš tokiam menui nepriaugęs, turbūt, nors tai nauja ir originalu.


» Atsakyti   » Cituoti    
    Puslapiai: 1   2  

Reikia prisijungti norint parašyti atsakymą


Pradėti naują temą