|
|
|
|
| | |
|
Mindaugas Dryža
2010 2 12 22:48
Zoom rašo: | Kodėl valgydamas naudoji stalo įrankius? Kodėl neriaugėji ir nebezdi prie stalo? Nes taip yra kultūringa. Fotografijoje kultūringa pateikti sutvarkytą produktą, o ne belenkokią žaliavą.
Alergija fotošopui ateina iš nemokėjimo juo naudotis ir iš klaidingo įsitikinimo, kad juostos laikais nebuvo postprocesingo. Jis buvo - ir net labai gausus. Pusė fotošopo įrankių yra būtent tų juostinių procesų imitacijos - jie netgi originalius pavadinimus išsaugojo. |
o Dieve,Sudekas kape net dukart apsivertė
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
|
| | |
|
Leonardas Rimkus
2010 2 13 9:38
Mindaugas Dryza rašo: |
o Dieve,Sudekas kape net dukart apsivertė |
Ir ko gi jam vartytis?
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Mindaugas Dryža
2010 2 13 10:31
nes nereikėjo žmogui nei fotošopų,nei eksponometrų.užtat paliko tikras fotografijas. o dabar dauguma štampuoja pagal visokias knygutes "фотошоп для всех" ir pan.
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Leonardas Rimkus
2010 2 13 11:22
Na tai tą aš ir sakau - jis turėjo beveik visas tas pačias galimybes. Tik ne kompe, o laboratorijoje po raudona lempa. Ir aktyviai jas naudojo.
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Mindaugas Dryža
2010 2 13 13:17
žinau kur lenki.bet manau didelis skirtumas kur po raudona lempa,kur prie monitoriaus. tai buvo amatas. o čia naudotis kitų sukurtomis programomis,plaginais ir t.t. nesuprasi kas tikra o kas ne.nemanau kad tai yra sąžininga lyginti tuos du dalykus. čia vienas vyrukas gal geriau išsireiškia(ten 13psl), http://www.michaelkenna.com/interviews/digphotointerview.pdf aš pilnai pritariu tai nuomonei nors pats nespjaunu į skaitmeną,čia šnekam apie apdorojimą.
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
saulius saladunas
2010 2 13 15:37
Mindaugai , gerai Zoom raso . Kas nemegsta fotografijos tai nebutina ir fotografuoti , kas nepatenkintas fotosopo rezultatu gali tiesiog juo nesinaudoti . Siulyciau pasiskaityti meno , ar fotomeno vadoveliu . Siuo metu net i lietuviu kalba nemazai isversta . Su pagarba
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Mindaugas Dryža
2010 2 13 16:44
Sauliau,su pagarba-manau blogas tonas yra siūlyti pasiskaityti vadovėlius.taip išeina kad nei Sutkus(retrospektyva-437psl) nei Kenna neskaito jūsų siūlytų vadovėlių.juk galiu pareikšti nuomonę,kad darbai SUKURTI fotošopo man nepatinka. nekalbu apie minimalų jo panaudojimą,nes pats naudojausi. kalbu kad iš fotografijos padaro bala žino ką,ir rėkia kad tai menas,nesvarbu kad jam padeda keletas mygtukų spustelėjimų(kuriuos sukūrė programuotojai). kitas klausimas apie tokių darbų išliekamają vertę.ar tai fotografija?
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Marija Butkute
2010 2 13 21:58
ismokti normaliai naudoti photoshopa irgi yra menas, ir normaliai sutvarkyti darbai turi didele isliekamaja verte. taip, kuo daugiau dirbame, tuo daugiau igudziu igauname, bet tai nereiskia, kad nuo to darbas tampa nekokybiskas - atvirksciai, manyciau. practice makes it perfect.
labaratorija yra lygiai toks pats 'photoshop'as'. is nuotrauku galime isgauti bet ka naudodami jau paruostus filtrus, etc etc etc. tai tas pats kaip photoshop'o pluginai. kai ipranti prie tos visos rutinos, ryskinti nuotrauka vietoj pradzioj praleisto pusvalandzio, veliau uztrunka vos keleta minuciu. taigi viskas lygiai tas pats. spalvota, nespalvota - jokio skirtumo.
manyciau juokinga yra sekti senais principais, buti naujaisiais Sutkais, Rakauskas ir t.t. ir neprisileisti jokiu naujoviu. Kiek tu Sutku dabar reikia, net pats jis nefotografuoja dabar.
zinoma, viskam yra ribos, skirtingas skonio supratimas, tikslas ir visokie kitokie reiskiniai kurie priveda mus prie galinio nuotraukos varianto. bet cia jau nuo kiekvieno musu asmeniskai priklauso.
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Mindaugas Dryža
2010 2 13 22:15
sakai juokinga sekti senais principais.tada pavardink tuos fotošopo meistrus,kurie sudarytų konkurenciją senesniems fotografams.nevardinant mados ir reportažo. o kad fotošopas yra menas,na leisk man nesutikti. vienam skanu valgyti McDonalde, kitam pačiam gaminti.
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Marija Butkute
2010 2 13 22:33
juokinga yra toliau buti sovietineje lietuviu fotografu itakoje. jie yra ziauriai geri, lenkiu jiems galva iki koju pirstu! savo laiku jiems neprilygo daugelis, per juos atsirado 'lietuvos fotografijos mokykla' ir t.t. ir pan. bet dabar situacija yra kita. taip lietuviai fotografai nuo kokiu 1960m iki kokiu 1985m buvo nepralenkiami ne tik sovietu sajungoje, bet garsejo ir vakaru pasaulyje. ir mes tuo taip pradejome dziaugtis ir didziuotis kad ties tuo laikotarpiu ir uzstrigom. bet laikas nestovi, keiciasi galimybes, keiciasi technika. kas man yra juokinga, tai isikibti senu principu ir manyti kad visos naujoves yra sudas. jei yra galimybe praplesti savo galimybes ir palengvinti ju igyvendinima, tai kam eiti sunkesniu keliu, jei rezultatas tas pats?
as nesakau, kad senieji principai yra sudas - anaiptol. bet kam smerkti naujoves?
nezinau, as esu nauja, man patinka naujoves, visalaik domejausi naujovemis ir norejau jas isbandyti. taip pirmas foto aparatas buvo zenitas, antras - paprasta skaitmenine 5pikseliu muiline, su kuria darytais darbais beje istojau i universiteta, veliau atsirado dabartinis fotikas, kuris daugelio nuomone yra sudas. deje, negaliu skustis. teko jau ir darbu parduoti ir univere viskas gerai. ar tikrai taip svarbu yra technika?
p.s. o del meistru - ar is tiesu galima ir ar net yra etiska lyginti dabartinius ir senesniu fotografus?
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Mindaugas Dryža
2010 2 13 23:34
pasidarė eilinė tema skaitmena vs juosta. aš pats naudojuosi skaitmeniniu ir nematau nieko bloga.aš šneku apie klonavimus,hdr,perspektyvos keitimus,ir t.t. kurie keičia fotografiją.šitą meną jau daro Adobe kompanija. kodėl yra juokinga būti lietuvių fotografų įtakoje nelabai supratau.norėčiau pamatyti tuos profesorius,kurie nevertina praeities.taip jaunimui juokinga,kad žmonės klausosi Bacho, o nesupranta kokio DJ Tiesto.vienam Avataras meno viršūnė,kitas ramiai pažiūri Bergmano rudens sonatą.
gerai tada paminėkit šių dienų pasaulinę įžymybę kuris naudojasi fotošopu.(gal A.Gurski,bet ten jau atskira meno rūšis). niekur nerašiau kad smerkiau naujoves,arba kad svarbi technika(Martin Parr,mūsų Alvydas Lukys kurie naudojasi skaitmeniniais ar telefonais,bet jiems svarbiau pats vaizdas,esmė).paprasčiausiai senesnės fotografijos man atrodo tikresnės.tokia ir problema..
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Leonardas Rimkus
2010 2 14 0:32
Nagi žiūrim - o kuo klonavimas blogai? Analogiškais metodais Butyrinas pasaulinį pripažinimą pelnė dar kai kompiuterių nebuvo.
Ir dar žiūrim - kiek turim galerijose drastiškai pakeistų, ištampytų vaizdų? Bijau teks labai ilgai ieškoti. Na HDR dar iš mados galutinai neišėjo - bet ir tikratikiai juostininkai taip pat neatsižaidžia su lomo-cross-lo-fi blizgučiais. Taigi grįžtu ir vėl prie pradžios - alergiją fotošopui dažniausiai sukelia jo nežinojimas ir nemokėjimas naudotis tinkamu lygiu. Kuo geriau jį išmanai - tuo mažiau jis matomas darbuose. Ir tuo mažiau kyla klausimų ar jis lygiavertis analoginiams procesams ar ne.
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Antanas Kučinskas
2010 2 14 1:22
Taigi apie alergiją. Rytietiški postulatai byloja, kad jos priežasties reikia ieškoti nuolankumo trūkume. kitaip sakant savo pozicijos hipertrofuotam iškėlimui ir negebėjimui ją revizuoti.
Ar galėjome pasiekti 20000 iso jautrumą, vien jau šito pakanka pasakyti ir skaitmena, bei jos visi redaktoriai užsitarnauja vietą po saule. Gal kas tuom užsiiminėjo jau primiršo, kad pvz. aš virš 20 metų gyvenau nuolatinėse paieškose kaip rasti tokį receptą, kuris tenkintų. visi tie fenidonai, glicinai, spalvoje jodidai ir jų šimtosios miligramo dalys - tikriau tirpalai buvo nuolatinis galvos skausmas. Ryte atlikai bandymus. Vakare ryškini ir jau nėra net panašaus rezultato. ponai nedarykime iš to religijos. Kaip praėjo analoginiai laikai, taip neišvengiamai praeis ir negatyvas, slaidas. Teks nenorintiems męsti šį užsiėmimą, arba prisitaikyti.
Ir net nereikia kalbėti apie anų ar šių laikų fotografijos grandus.
Ir pabaigai dėl kokybės. Akivaizdi tiesa yra tai , kad smėnos ir zenito kaina taip nesisikyrė tarpūsavy norint geresnio rezultato, kaip dabar skaitmenoje. Ir tie, kurie galim turėti techniką už kelis tūkstančius - tokį ir rezultatą turėsim.
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
arkanoidas
2010 2 14 2:54
Dėl redaguojančių programų panaudojimo -- juk būna tokių situacijų- kai laiko bus tik vienam kadrui -- ir šnai -koks nors "lopinys" lenda į kadrą , arba viskas gerai peizaže, o trukdo koks nors mašiniukas kur nors pievose -- tai kodėl tokių dalykų nepakoregavus? kodėl neišnaikinus spuogų ir kokių nors odos defektu?
Kvailas karas- skaitmena VS juosta, juk ir tą ir tą naudojantys yra fotografai.
Judame juk pirmyn, ar norite vėl sugrįžti prie žibalinio apšvietimo ir jodinėjimo arkliais , ar dar toliau - link akmens amžiaus?
Svarbiausia - Žmogumi išlikti. Prisiminkite katino Leopoldo frazę.
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
Puslapiai: 1 2 3 4
|
Reikia prisijungti norint parašyti atsakymą
|
|
|
|
|
|
|
| | |
|