Ankstesnė fotografija    Sekanti fotografija  
Andrius Vaitkevičius
ash esu pesimistas
kol kas situacija keliuose gereja tik valdininku ataskaitose tautai. as tuo klausimu esu labai didelis pesimistas.vln. 2008.04.08

 
1. abracadabra    (2008 04 08 16:08)  
prie ko cia valdininkai? asilai uz vairo. Nejaugi valdininkai turi tapri ju psichoterapeutais? Ne prie ko cia valdininkai. Nebent lauki, Andriau, kol valdininkai apribos greiti iki 30 km/h per val. Nei tai pades nei daugiau kas imanoma padaryti :(
 
 
2. Little Miss Sunshine    (2008 04 08 16:08)  
Auč... Skaudžiai čia.. :/
 
 
3. kilimas    (2008 04 08 16:09)  
:(
 
 
4. abracadabra    (2008 04 08 16:09)  
reportazas penki kaip bebutu, dekui uz triusa.
 
 
5. Juozuxas    (2008 04 08 16:11)  
žiauru
 
 
6. Arvydas Grinevičius    (2008 04 08 16:15)  
gal lietryciui pardavei fotkes? :)
 
 
7. Andrius Vaitkevičius    (2008 04 08 16:16)  
1/apie valdininkus kalbu todel, kad jau nuo pirmadienio ryto tik ta ir girdziu - "mazeja, gereja, viskas taisosi, ivykdysime ES reikalavimus, bla bla bla". tik todel apie juos ir kalbu. o siaip jau, tai gal koki desimt metu progai pasitaikius vis sakau - lietuviai nemoka vairuoti. visi aplinkui is karto isizeidzia... o mano mano nuomone tuo klausimu su kiekvienais prabegusiais metais tik stipreja
 
 
8. Andrius Vaitkevičius    (2008 04 08 16:17)  
6/jie tik naktimis miega. diena ir patys pasikrutina. yra daugybe kitu ir be lietrycio dienomis mieganciu
 
 
9. abracadabra    (2008 04 08 16:22)  
7/ a, aiskumas tada, sorry :)
 
 
10. motiejus salkauskas    (2008 04 08 16:27)  
taip ir gyvenam
 
 
11. Laimonas Ur    (2008 04 08 16:29)  
koki kaifa jaucia susirinkusi ziopliu minia?
Smagu ziuret i zuvusi ir dziaugtis, kad ten ne tu? :AAAA
 
 
12. Knieža    (2008 04 08 16:33)  
joo :(
 
 
13. Mindaugas Kirstukas    (2008 04 08 16:35)  
Žiauru:( Baisu jau važinėt darosi...
 
 
14. Andrius Z    (2008 04 08 16:47)  
eina sau ziaurus vaizdai..
 
 
15. Rūta Urbonaitė    (2008 04 08 17:04)  
7/ Visiškai sutinku su Andriumi... Porą metų gyvenau Vokietijoje - nors ten autostradose dideli greičiai, žmonės važiuoja tvarkingai, neužkišinėja, neprisilipdo prie užpakalio ir pan. Neteko matyti tokių avarijų. Kai grįžau į Lietuvą, ilgai bijojau sėsti už vairo. Buvau šokiruota, kad man kartais pypsina net tada, kai sustoju žmones praleisti per perėją.
 
 
16. Inga Jankauskaitė    (2008 04 08 17:09)  
Na ca ne autostrada, bet galiu pasakyti, kad gal cia ta raudona masina palindo po ratais, nes kaip zinia sunkiasvoriai taip greit nesustabdo. Kiek yra avariju, kai ir autostradoj ir mieste, vaziuojantieji lengvaisiais automobiliais, bando neva gudriai uzlysti i tarpa pries suniasvori - pasekmes aiskios, nes susidarius spusciai priesakyje ir stabdant sunkiasvorio automobilio stabdymo kelio ilgis yra zymiai didesnie, jie ne veltui patiek ta "protinga" tarpa neva gudruciam....
 
 
17. Rimantas    (2008 04 08 17:10)  
sunkvežimio priekinio bamperio konstrukcija pritaikyta off-road ir karjerui, smėliui vežioti iš karjero. Tokiems ne vieta greitkeliuose ir mieste.
 
 
18. Romas Kanapeckas    (2008 04 08 17:18)  
Brrr... Reportazas teisingas
 
 
19. Ramūnas L.    (2008 04 08 17:31)  
žiauru :(
 
 
20. Lina P.    (2008 04 08 17:42)  
Ką čia ir bepridursi. Žiauru, bet labai gaila kad Lietuvoje tai kasdienybė :(
 
 
21. Rayo    (2008 04 08 18:17)  
17, bet panasu, kad mazda ne savo pusej.
 
 
22. TaNy    (2008 04 08 18:39)  
Gal mazdą tas sunkvežimis nustūmė?
 
 
23. Gediminas Bieliauskas    (2008 04 08 18:50)  
geras. +5
 
 
24. Miau    (2008 04 08 19:04)  
vel sviezias reportazas, baisu kas darosi...
 
 
25. Algimantas Tirlikas    (2008 04 08 19:24)  
kaip konservų dėžutę~
 
 
26. Walldis    (2008 04 08 19:24)  
Ziaurus reportazas .... +5
 
 
27. Kęstutis Šimatonis    (2008 04 08 19:46)  
kraupu, reportažui 5, cadabra teisus, daug kvailių už vairo, nėr vaistų ...
 
 
28. Gedas    (2008 04 08 19:47)  
ziauriai.......! o reportazas geras,net per tv (zinias) tave rode :) 5
 
 
29. Arūnas Eismantas    (2008 04 08 19:47)  
Kas dieną važinėju gana didelius atstumus.Vaizdas tikrai ne koks......Kažkodėl dauguma mėgsta žaisti su likimu.Štai ir šiandien,tik todėl,kad spėjau išlėkti į kitą eismo juostą,likau sveikas.Nedaug trūko,kad būčiau priplotas merso išlėkusio iš kiemo....:(
 
 
30. abphoto    (2008 04 09 01:00)  
Galiu parašyt panašiai kaip Arūnas...vos ne kas dien per Lietuvą važinėju, tik autostradoje jaučiuos kažkiek ramiau
 
 
31. Ramūnas Blavaščiūnas    (2008 04 09 01:04)  
puikus reportazas .... nera malonu matyti tokius vaizdus, bet as manau kad jie turi ir auklejamaja galia.... gal bent kudrieciai kiek atidziau vairuos .... beda matyt ne ta kad lietuviai nemokai vairuoti, beda ta, kad lietuviai yra nemandagus, nepakantus ir dazniausiai tie kurie vazineja su savo inkileliais, nes ne tik pinigu, bet ir proto nera tik ambicijos ....
Situacija tikrai bloga ir dabar ir pries daug metu buvo. Kazkada, labai seniai teko daug vazineti, tai veziodavausi fotoka ... retai budavo, kad neparsivezciau kokios nors galvos atskirtos nuo kuno ..., o tada dar ir masinu buvo nepalyginamai maziau ir greiciai ne tie ....
 
 
32. Petras T.    (2008 04 09 07:19)  
!!!
 
 
33. Mindaugas Bernatonis    (2008 04 09 08:38)  
STOP it!
 
 
34. Marius Axas    (2008 04 09 08:49)  
Gerėjanti situacija, tai dar nereiškia, kad autoįvykių nėra... Valdininkai konstatuoja statistiką. Jei skaudžiu autoįvykių yra mažiau, reiškias gerėja, bet tai nereiškia, kad jų iš vis nėra. Labai jau kraštutinis požiūris. Serija gera.
 
 
35. Lukas Petrenka    (2008 04 09 09:10)  
ziauru. reportazas 5, situacija keliuose toliau ishlieka tragishka.
bukime visi atsargesni keliuose! berezonava bog berezot!
 
 
36. Mindūzas    (2008 04 09 09:20)  
Situacija labai paprasta:
Skandinavijos šalyse gali drąsiai eiti per pėsčiųjų perėję ir nesukti galvos, kad gali būti nutrenktas, nes ten žmonės iš toli pradeda stabdyti, jei pamato žmogų, kuris bando pereiti gatvę.
Kokia situacija yra Lietuvoje?
Daug paprastesnė. Pamatei pėsčią žmogų, pirmyn, spausk iki dugno, kol pralėksi ir, gal, ne tau teks sustoti ir praleisti jį.
Kodėl tiek daug Airijoje, Britanijoje sulaikoma lietuvių neblaivių prie vairo? Gal todėl, kad ten su kyšiais neišsisuksi ir labai lengvai tie skaičiai didėja.
O Lietuvoje policija "padaro" dienos limitą ir pirmyn, pamedžiokim papildomai algai.
Kol į protelį neateis, kad ne nuo valdžios viskas priklauso, o nuo pačių vairuotojų, tol panašių situacijų netrūks Lietuvoje.
Gal kiek ir džiaugiuosi, kad tokios avarijos įvyksta, kada debiliškai lekiama ir bandoma parodyti koks kietas esi prie vairo ir sugrįžęs iš Airijos gali demonstruoti pilną piniginę, kuri papilnėjo už.. (tik niekam nesakykit) skinant pomidorus (Panevežy labiau tai aktualu).
Kuo mažiau debilų kelyje, tuo geriau visiems.
Niekada nesivarginu paskambinti policija ir pasakyti, kad tas ir anas daro kažkokį KET nusižengimą, ar pasistatė automobilį ne vietoje. Turi vairuotojo pažymėjimą, išmok ir vairuoti.
Stop.Karui.Keliuose.
 
 
37. Nendre    (2008 04 09 10:18)  
Superinis poziuris, Mindaugai. Dziaugiuosi kad tokios avarijos ivyksta - JEGA. TOliau eina visa seka idomiu faktu pacio sugalvoti is ju gyvenimo, kad tik lengviau moraliskai butu pateisinti kodel zmogus zuvo, juk pats kaltas, ane? O kas jeigu siuo atveju butu taip kaip daznai buna keliuose, fura eina nepaisydama greicio nurodymu, kelio zenklu, nieko nepraleidzia net is salutinio kelio isvazinedami? Suprantu kad cia ne tas atvejis, bet kiek yra tu kitu atveju kai zusta ne tas kuris - ASILAS, o tas kuris tvarkingas ir ismokes visas keliu eismo taisykles. Bet kokia avarija yra avarija. Tas abejingumas svetimai gyvybei ir veda prie lygiai tokiu pat avariju.
34. Lygiai ta pati norejau autoriui parasyti, tu aplenkei :)
31. Ramunai, kad man atrodo nelabai tokios fotografijos mokina ko nors. Kiekvienas zmogus galvoja, kad jam nu tikrai taip neatsitiks ir vazineja taip kaip vazinejes toliau, tigi 10 metu taip vazinejau ir nieko neatsitiko, kas gi dabar atsitiks? tfu tfu tfu, kad neprisikalbeciau.
 
 
38. Algimantas Tirlikas    (2008 04 09 10:43)  
37/chm~Dziaugiuosi kad tokios avarijos ivyksta - JEGA.
 
 
39. Paulius Makauskas    (2008 04 09 10:54)  
liudna... jokios baudos nepades, jokios sankcijos, kol nesikeis paciu zmoniu vairavimo kultura, o ji daugeliu atveju tikrai nekokia..
 
 
40. Mindaugas Bernatonis    (2008 04 09 10:56)  
http://fotokudra.lt/aut_dienorasciai.php?aut=3219
PRADĖKIM PALENGVA STABDYTI KARĄ KELIUOSE. Pradėti reikia nuo savęs, nors patirtis kartais būna per daug karti...
 
 
41. tudorake    (2008 04 09 10:58)  
sukrečiantys kadrai.
 
 
42. anuka    (2008 04 09 11:27)  
as tai asmeniskai nors ir nevairuoju, bet labai laukiu liepos men, kai isdavines pacukams laikinas teises ir atimines jas uz bet kokius 5 km virsytus ar neprisegta dirza. ir pati nenoriu vairuoti. del save esu rami, man baisiau del tu visu saunuoliu, kurie jau dabar yra keliuose.
 
 
43. z    (2008 04 09 11:41)  
As tik viena galiu pasakyti... niekas nuo to neapsaugotas. Jei zmoniu pasamone to nesuvokia, ka jau galima cia sakyti apie prota. Kol netenka patiems to patirti, tol "keliu ereliu" "skrajoja" daug...
Pvz. vaziuoji namo, tvarkingai, greitis 70, O cia staiga pusgirtis priesingoje puseje "NETYCIAU" pasuka i tavo puse... O tu sau tada vaziuoji, tvarkingai... i ligonine geriausiu atveju... Ka galiu pridurti... filmai daro didelia itaka jauniems zmones :) o dar tas rusikas islikes mentalitetas tevu, kuris kartais persiduoda ju vaikaims... vairuok vairuok tik trutupi esi isgeres :)
 
 
44. Nendre    (2008 04 09 12:23)  
38. Algimantai, aš pacitavau Mindauga Dulinksa :) tik kabuciu neuzdejau :)
 
 
45. Mindūzas    (2008 04 09 12:28)  
Nendrė, tas džiaugsmas toks, kad priverčia susimąstyti kai ką, kai kuriuos, o kas čia, nutrenkė kokią bobutę, ai, pilna pensininkų, duosim skriaudikui porą mėnesių pasėdėti ir viskas, tegul išėjęs daužo kitas bobutes.
Ministro sūnus žuvo - pats kaltas, nes nepasirinko saugaus greičio. Nors ministras aktyviai kovoja už karą keliuose.
Taip, yra tokių avarijų, kuriose žūsta nekaltas žmogus, tiesiog nelaiku ir ne vietoje atsidūrė. Dėl to tikrai skaudu.
O dėl išgėrusių, kurie lekia kaip patrakę, niekada nejausiu jiems užuojautos ir abejoju, ar gelbėčiau, suteikčiau PMP jam.
 
 
46. Gintautas Bakšys    (2008 04 09 12:49)  
36/ puikiai isdestyta situacija!!!
O serijos autoriui 5 su + uz momenta ir paviesinima - gal kas paziurejas sias foto nenores taip skubeti ???!!! O tai pas mus per pereja pereiti degant zaliai sviesai, tai tas pats kaip nuo tilto sokti....
 
 
47. Mindaugas Bernatonis    (2008 04 09 13:06)  
46./ Na, kraupius avarijų vaizdelius kasdien per televiziją (visose žinių laidose, 3 kartus per vakarą) parodo. O dar ir publicistinės ar kt. pobūdžio laidos kartais gvildena šią temą. Taip, kad vaizdinės medžiagos, manau užtenka. Ši serija žinoma yra puiki.
Dėl perėjimo per gatvę degant žaliam signalui - pas mus dar gana gera situacija. Nuvažiuokite pasižiūrėti kokia "tvarka" Rusijoje, Gruzijoje...

Šiandien per pietus Šeimyniškių-Rinktinės gatvių sankryžoje vaizdas: antra juosta važiuojantis vairuotojas daro posūkį į kairę (degant žaliam šviesoforo signalui), o jam už nugaros stovintis budulis įjungęs signalą pyyyypia nesumelavus kokių 20 sekundžių (kol galų gale atliekamas kairysis posūkis). Tai atsakykite, gerbiamieji, ar čia yra kultūra? Kam pypt kaip bepročiui? Ką, budulis negalėjo persirikiuot į pirmą juostą ir važiuot sau tiesiai? Ir iš kur tiek nepakantumo, nemandagumo???? O gal kaltas kasdieninis STRESAS, kurį lietuviai patiria aukščiausiu balu iš visų ES šalių. ?
 
 
48. Leonardas Rimkus    (2008 04 09 13:06)  
Blyn, kasryt darau tą posūkį...
Ar vyrukas visai akis užpylęs buvo, ar tiesiog protelis pasimaišė lyst prieš tokią techniką...
 
 
49. Marius Axas    (2008 04 09 13:17)  
48/ Pagal žmogaus amžiu visai gali būti ir kitos priežastys PVZ. infarktas ar t.t.
 
 
50. Gintaras Vitulskis    (2008 04 09 13:22)  
žuvusiojo gal ir nereikėjo rodyti etikos sumetimais, bet fotografijos labai geros ir fotografuotos šiapus užtvaro?:) +
 
 
51. Marija    (2008 04 09 13:26)  
lyg neuztektu kraupiu vaizu per telika ir laikrasciuose..tai dar ir i kudra deda.hm.... o kas keisciausia, kad si nuotrauka tarp dienos geriausiuju :(
 
 
52. Snaržas    (2008 04 09 13:39)  
Neskaichiau ,kas parashyta ankstesniuose komentaruose,rizikuoju buti nepopuliarus, bet man tu BEGALVIU-BUKADRIOPITEKU,sedinchiu vos keleta menesiu uzh vairo vazhinejanchiu MURZIU su Golfais visishkai negaila ,tegul dauzhosi tashkosi sudega,tik dauzhydamiesi nekaltu neliechia...
 
 
53. Mindūzas    (2008 04 09 13:45)  
Algimantai, visiskai sutinku, lenkiu savo prazilusia ir nuplikusia makaule pries jumi ;)
 
 
54. Karolina L.    (2008 04 09 13:49)  
kraupus vaizdelis...:(
 
 
55. Nendre    (2008 04 09 13:50)  
45. Nepykit, Mindaugai, bet tas abejingumas ir pasakymas, kad net pagalbos nesuteikciau bjaurus ir slykstus. O zinot kodel? Todel pazystant tokiu zmoniu psichologija kaip jusu pamates zmogu gulinti, jus pirmiausia pagalvosit alkoholikas prisilupo, pats kaltas, nuvirto, lai guli, garantuoju kad net neprieisit paziuret nes jus pats sau sukures zmogaus istorija, kuri turbut visiskai neatitinka realybes, pateisinat savo nenora tiesiog cackintis su tuo nukentejusiu.

O del to pypintojo :D Ar kada nors buvo taip. Vaziuojat antra eile ir pries sviesofora kur dega raudona ziurit priekyje stovintis suks i kaire ar ne, jei rodo posuki persirikiuojat ramiai i pirma, o jei nerodo reiskai mins tiesiai ir jums irgi tada viskas gerai. o tas uzsidegus zaliai sviesai sast ir isijungia taip visai netycia posuki i kaira, nu pasityciojimas. Aisku kantrybes reikia, nu bet kartais norisi islipti ir gerai trinktelt tokiam, negi taip sunku posuki isijungti?

Demagogijos visa tai. Vieningos tiesos niekada nebus. Visada ir visur yra dvi puses. Kam ministra sutapatinti su sunum irgi nesuprantu.

O uz serija saziningai pasakysiu parasiau 3-is. Gerio sitose fotografijose nematau. Visur persunkta kraupiu vaizdu, nemokina jie nieko o tik pripratina aki prie vaizdu ir i tokius dalykus pradedi net nebereaguoti. Idomus tokie vaizdai buna dazniausiai didziausiems pletku bobutems - vyrams, nu taip cekava jiems :) paziurekit i ziurovus, vien vyrai. Taigi vyrukai ir toliau sekmes beziurint situs vaizdus ;-D
 
 
56. Ieva Vincer    (2008 04 09 13:54)  
man atrodo, kad lietuviai negerbia KET, lygiai taip, kaip negerbia ir politikai įstatymų (na pažeidžiau čia porą, ne ir ką? toliau valdžioje sėdžiu), kaip negerbia pareigūnai (na pažeidė taisykles, na paėmiau kyšį ir ką? gyvent reikia ir man), kaip negerbia valstybės tarnautojai (na padėjau susitvarkyt žemės dokumentus greičiau ir įteisinti statybas ir ką? visi taip daro)....
yra visuotinė "Ir ką?" epidemija, kuri liečia ir KET. tik liūdniausia, kad KET pažeidimai kerta per gyvybes ir liūdniausia, kai nekaltų žmonių...

 
 
57. Nendre    (2008 04 09 13:55)  
52. Algimantai, tai gi va kad dauzydamiesi jie paliecia ir kitus nekaltus, tai reiketu surasti buda kaip cia jiems nesidauzyt, tada ir nekalti nenukentes. Uz tai ir kuriamos prevencijos visokios. Ai gana, ka as cia issipleciau :) pries baigiant fotografo mokslus esu baigusi kelininko magistra - tai kaip ir studijavau ka reiskia valstybei vieno zmogaus gyvybe - kiek jinai kainuoja, situacija keliuose, avaringumo mazinima ir pan. tai kazkaip ir uzsiciklinau :)
 
 
58. Snaržas    (2008 04 09 13:57)  
Nendrė - Indrė Voicechovičienė - BTENT reikia stabdyti tokias akimirkas ir jas rodyti,o neuzhsimerkti ,gal vienas kitas AUTOPITEKANTROPAS ar MOTOAMEBA pamatys ir susimastus ,jei tarpuakyje ka turi....
 
 
59. Snaržas    (2008 04 09 13:59)  
58/ o Jus nemanot ,kad che EFEKTINGA PREVECIJA ??????????????
 
 
60. Nendre    (2008 04 09 14:07)  
58. Algimantai taigi jie pamate toki vaizda dazniausiai pasako - Geras, idiotas palindo, taip jam ir reikia pats kaltas, o isvados neturintis smegenu niekada nepadarys. Nu niekada, naivu tiketis kad nuotrauka padarys ta prevencija. Turim pazystama kuris keliais laksto baisu ziuret, jau nesneku apie vaziavima salia. kazkada paklausiau kodel tu taip darai, atsakymas buvo genealus: -as vistiek zinau kad mirsiu nesava mirtim, tai ir lakstau. kai paklausiau o prie ko cia as? as tai saliai sedziu ir as nenoreciau nesava mirtimi mirti - tai tik kreivai nusisypsojo, jiems nedasunta. Britvininko-donoro(kaip chirurgai juos vadina) paklausiau kokio bieso sitaip lakstyt, atsakymas ne ka genialesnis - mano pasirinkimas mirti sitaip, jeigu lemta mirti - lai bus tokia mirtis. Kiti jiems nesvarbus nei per nago juodyma. Uz tai man Mindaugo nuomone ir tapatinasi su lygiai tokiais paciais vairuotojais, kai tampa nebesvarbu kito zmogaus gyvybe.
 
 
61. Nendre    (2008 04 09 14:11)  
Nea Algimantai, kaip sakiau nuotraukos ir vaizdai, pastovus ju kartojimasis pries akis atbukina smegenis, tu nebejauti nei to zmogaus skausmo, nes tai negyva. Tik realus vaizdas pamatytas sukrecia is vidaus. Cia tas pats kas pastoviai valgyt koki menesi tik karbonada, po to menesio ziuret i ji nebegalesi.
 
 
62. Marija    (2008 04 09 14:28)  
kai paskaitau kai kuriu zmoniu? komentarus, baisu darosi, kas jums ten lietuvoje atsitiko? atbukote kito zmogaus nelaimems?! bjauru ir tiek.nes juk tas zuves, yra kazkieno tevas, sunus, brolis, o jus nestovejote ten ir is tikro nematete kas ivyko ir kas kaltininkas, ir isvis kazkokie laukiniai pasidaret....... gerai yra sakoma apie lietuvius... "lietuvis dziugiasi, kai kaimyno troba dega! "
 
 
63.    (2008 04 09 15:19)  
Tragedija..
 
 
64. Snaržas    (2008 04 09 15:19)  
Marija.P. ash vienas ish tu kur jauchiu pasibjaurejima AUTODRIOPITEKROMJANIECHIAMS,
kai ant manes vazhiuoja ,koks snarglius ,ar kai sudaro man avarinesituacija,pameno pernai tox su britva man sudare stressituation,o tos pachios dienos vakara per TV machiau ji nusisukusi spranda uzh triju kvartalu nufilmuota ,isiminiaujo britvos spalva,zhinot zhinau kad jis nebevazhineja ...
 
 
65. Snaržas    (2008 04 09 15:23)  
PASTABELE: ash nekalbu apie konkretu shi, reportazhe pavaizduota atveji ,ash kalbu apskritai !!!
 
 
66. Genadij Januškevič    (2008 04 09 15:45)  
Daug emociju! Nuo kada idomu zmogus taps ZMOGUMI arba bent jau HOMO SAPIENSu. Tikrai liudna ziureti tokius kadrus. Mentolitetas praeina savo gradacija ne per metus ir net ne per desimtmeti. O truksta tokios mazos smulkmenos, paprasciausiai gerbti vieni kitus!!! Reportazui 5, bet man pauksciukai ir gamta, portretai ir emocijos zmoniu veidose atvaizduoti foto labiau patinka.
 
 
67. Andrius Vaitkevičius    (2008 04 09 19:10)  
na, aciu visiems. tikrai nesitikejau, kad taip sureaguosit. antra vertus, si diskusija tik rodo, kad dar ne visi atbuke
 
 
68. Rolandas Butkevičius    (2008 04 10 13:23)  
Neetiška fotografuot mirusius. Ten kur veidas matosi, negražu taip. Kažkam nelaimė - kažkas taškus užsidirba..........
 
 
69. abracadabra    (2008 04 10 18:28)  
68/ parodyk man ta veida, nematau, svarbu pabumbet kitu vardu prisiregistravus
 
 
70. Ramūnas Blavaščiūnas    (2008 04 10 18:38)  
68/ ka reiksia neetiska .... jei mano biznis yra fotografuoti laidotuves tai ka....
 
 
71. Ramūnas Blavaščiūnas    (2008 04 10 18:39)  
Beje, naudojantis proga noriu pranesti, kad fotografuoju laidotuves. jau dabar uzrasineju vasaros viduriui, tad jei kas planuojat - paskubekit, kitaip vietu gali nebelikti...
 
 
72. Snaržas    (2008 04 10 18:40)  
71/REISHKIA TU ,RAMUNAI,APSKRITAS NEETIKAS...:-P
 
 
73. Ramūnas Blavaščiūnas    (2008 04 10 18:52)  
72/ As itariu Algimantai, kad as net ne Ramunas :D
 
 
74. Odi    (2008 04 10 19:00)  
:||| siaubas :S
 
 
75. Antanas M    (2008 04 11 16:12)  
5
 
 
76. Vilija Buivydė    (2008 04 12 16:12)  
56/ pritariu...
gal ir kvailai nuskambes bet niekaip nesiryztu issilaikyti teisiu nes vairuoti bijau...nors daugybe laiko tenka praleisti ant motociklo galines sedynes...Lietuvoje vazineti baisiausia, ypac mieste, vairuotojai sunkiai dasiproteja, kad motociklininkas, dviratininkas yra eismo dalyvis kuris neapsaugotas kebulo...man sita problema opesne tiesa sakant...
 
 

Serijos
2008 04 08 15:59
Taškai: 172
Vidurkis: 4.81
Vertino vartotojų:   62
Žiūrėta kartų:   12389

Balsų pasiskirstymas:
. 3 3.5 4 4.5 5
00047
201336
1002 6
(balsai vėluoja viena para)