Ankstesnė fotografija    Sekanti fotografija  
Vytautas Daraskevicius
Ištrūkus į laisvę...

 
1. vikaras    (2012 03 10 18:24)  
...nu ir prirašei...:)
 
 
2. Vytautas Daraskevicius    (2012 03 10 18:29)  
1: Atsiprasau, nukopijavau gabaliuka is parodos anotacijos... :)
 
 
3. vikaras    (2012 03 10 18:31)  
2/..Vytuk-pastebėjau...:)
 
 
4. jjj    (2012 03 10 18:54)  
5
 
 
5. Algimantas Lekevičius    (2012 03 10 18:59)  
Ačiū. Kokie buvom jauni ir gražūs!
 
 
6. abphoto    (2012 03 10 21:46)  
na sunervavai biškuti, nes pasirodo jau tada į nepriklausomybę su angliškais šūkiais ėjome, bet kaip yra taip :)
 
 
7. Ramune M.S.    (2012 03 10 21:50)  
stiprus kadrai
 
 
8. Vytautas Daraskevicius    (2012 03 10 22:12)  
6: Betgi buvo svarbu, kad tuos , shukius ne vien Lietuvoje suprastu...:)
 
 
9. abphoto    (2012 03 10 22:19)  
8/ kažkiek sutinku, bet kažkodėl vis iki šiol tebesistengiam, kad mus suprastų ir nuo primestos rusų, savanoriškai perėjom prie anglų. na taip yra ;)
 
 
10. Remigijus Grubinskas    (2012 03 10 22:44)  
Geri istoriniai kadrai, 5
 
 
11.    (2012 03 11 09:36)  
trecioje nuotraukoje matosi Zilvinas Grigaitis sedi, dar tada matosi nebuvo toks stilingas kaip dabar:)... O siaip, tada zmones tikrai verzesi i ta pazadetaja laisve... bet pakliuvo i visiska kapitalizmo nelaisve... Sovietu sajunga tiesiogiai musu tautai tiek zalos nepadare, kiek jos padare tie 20 metu "laisves"... visomis prasmemis - kulturine, socialine... Bet ko gero pasirinkimo mes realiai ir neturejome, kaip tik eiti i savo laisve... Sovietu sajunga ar taip, ar kitaip, blogu jegu veikiama buvo priversta subyreti...
 
 
12. IM    (2012 03 11 11:15)  
istorija...
 
 
13. Zenonas Bulgakovas    (2012 03 11 15:22)  
11/ aišku, jeigu neskaityti tų,kurie buvo nužudyti ir mirusių sibire (:
 
 
14.    (2012 03 11 20:51)  
13/... deja taip... taciau tas Stalino represiju periodas, po jo paties mirties, buvo pasmerktas pacios Sovietu komunistu partijos... Veliau gi, mazdaug nuo 1960 iki 1985 metu galima sakyti Lietuva zydejo... zmones laimingi ir uztiktinti savo ateitim buvo.. lygybe klestejo, ar ne taip?.. musu geriausios kulturines, meno vertybes taip pat buvo sukurtos butent tuo laikotarpiu
 
 
15. Nerijus Slesariūnas    (2012 03 11 21:30)  
14\:))))))

Nusirdziausi sveikinimai autoriui ...
 
 
16. VaRom    (2012 03 11 22:20)  
14/nu taip sutinku su situo teiginiu "1960 iki 1985 metu galima sakyti Lietuva zydejo", is tikruju "zydejo", ne daug zydu privaziavo, is Lietuvos buvo lengviau emigruoti i Izraeli
 
 
17. A.L.    (2012 03 11 23:02)  
Padėstysiu nelabai populiarias mintis. Pirma – visas CCCP sistemos griuvimas, pasekoje nepriklausomybė Lietuvai, absoliučiai nėra joks liaudies nuopelnas (nors tada nuoširdžiai galvojau kitaip). Globalios pasaulio politikos fone „demokratijos“, bei „laisvės“ programos buvo numatytos, kruopščiai suplanuotos, bei nuosekliai vykdomos sistemos „dievų“ iniciatyva ir tik pastarųjų valia sąlygojo vienokius ar kitokius procesus „laisvių“ fronte. Tiesiog, reikia įjungti logiką ir dėlioti daiktus į savo vietas. Laisvė – viena didžiausių vertybių žmonių pasaulyje ir visai natūralu, kad žmogus to siekia, bet nei nuo žmonių (liaudies) valios, nei nuo jų pastangų laisvė negaunama – tik „dievai“ sprendžia apie „laisvės“ dozės dalybas pasaulio regionams, aplamai. Atsiminkite Čekoslovakiją, Vengriją – jokia žmonių valia nepajėgi atstovėti realios karinės galios („dievai“ rezoliucijos laisvei dar pasirašę nebuvo – neįėjo tai tada į jų biznio planus). Elementari logika man kalba – tada 1991 Vilniuje būtų užtekę kelių rimtų šūvių iš tankų tikrais sviediniais į minią ir dėka keleto šimtų aukų, CCCP būtų atstatyta į savo pirminę padėtį. Jei kas galvoja, kad ši genocido akcija sukeltų vakaruose rimtą rezonanasą, galiu nuraminti (istorijos pagalba) – nusispjauti tiems vakarams į tai tiek tada, tiek kažkada tada labai seniau...nes liaudies „rezonansines programas“, vėlgi reguliuoja tie patys „dievai“ – media savo darbą daro – kokios bus duotos masėms komandos, tokios bus ir vykdomos. Štai, kad ir dabar – „dievai“ nusprendė, kad atėjo metas „laisvei“ islamo šalių regionams (Egiptas, Libija, Irakas, Iranas ir t.t...). Taip, gyvename mes geriau nei tada, tik va – „galeros irklus“ užgulti reik vis stipriau ir stipriau, kad būtų „geriau“, nes vakarietiškos „laisvės ir demokratijos“ pagimdytas vartotojiškumo virusas su geometrine progresija augančiu „reikėjimu“, jau patapo mūsų visų vis labiau laisvėjančių neatsiejama dalimi. Laisvėjam, vis daugiau turim, vis daugiau reikia, vis daugiau bukėjam....beveik kaip vokiečiai, arba amerikonai ir tai vėl dėka „dievų“ sukonstruotos programos. Pasauliui („dievams“) nereikia laisvų žmonių – jam (jiems) reikia bukų, kvailų, godžių „laisvų“ biorobotų, gebančių vis daugiau bei našiau arti galerose..nes „turėjimo – reikėjimo“ programa kas kart vis tobulinama... Prieš 20 metų Kaune buvo 3 - 4 vaistinės – dabar 33 ir ligonių 10 kartų daugiau nei tada. Paradoksas? Visai ne – nes „turėti“ (o ne gydyti) nori tiek gydytojai tiek farmacininkai, irgi, tad ir tenka vieniems kubilais virti chemines mikstūras kūnui „pamaloninti“, kitiems anas išrašinėti, dar kiti užsiima „dvasinio“ pašaro gamyba. Visi turi darbo, visi laimingi....
 
 
18. Vytautas Daraskevicius    (2012 03 12 09:53)  
17: Labai įdomios mintys! Besąlygiškai sutinku su antrąja įrašo dalimi . Nuo "...Taip, gyvename mes geriau nei tada..." Bet su pimąja - ne visai... Būtų įdomu plačiau padiskutuoti su autoriumi ta tema. :)
 
 
19. A.L.    (2012 03 12 11:07)  
Kadangi, asmeniškai nepažįstu „dievų“, tad dėstomų minčių pagrindas ne faktai, bet tik logika. Masiniai judėjimai – tai tik dalis spektaklio, sąlygos arba savotiškas „leidimas“ pabūti susireikšminusiais, arba svarbiais „svarbios“ veiklos fone. Stebėkit nuosekliai pasaulio evoliucijos fazes per paskutinius 20 metų ekonominėje – politinėje – kultūrinėje plotmėje ir situacija ims aiškėti ne taip kaip ją aiškina oficialioji statistika. Stebėkit kaip masinės kultūros fone formuojama žmogaus sąmonė reikiama linkme tam suinteresuotiems. Pats Lietuvos pavyzdis labai gražiai iliustruoja pasaulio tautų niveliaciją su labai konkrečiu tikslu – išmušti žmogui iš po kojų nacionalinę sampratą – iš ten žodis „nacionalizmas“ prilyginamas keiksmažodžiui. Be patriotizmo, be tėvynės, be nacionalinės savimonės žmogus bus paklusnus sistemos mechanizmo dalis, jis liks tik našiu biorobotu kuriantis „gerovę“ tiek sau tiek kažkam...Emigracijos mąstai tik patvirtina tai apie ką kalbama. Plati tema, o čia juk fotografai renkasi....Jei nesutinkate 17 komente su kažkuo – padėstykite savo versiją, būtu įdomu.
 
 
20. Vytautas Daraskevicius    (2012 03 12 12:18)  
19: Nesutinku as su fraze: " nepriklausomybė Lietuvai, absoliučiai nėra joks liaudies nuopelnas "
Suprantama, kad :"tada 1991 Vilniuje būtų užtekę kelių rimtų šūvių iš tankų tikrais sviediniais į minią ir dėka keleto šimtų aukų...." Bet laikmetis ir ir politine situacija tuomet buvo visai kita nei Vengrijos ar Cekoslovakijos atveju. Jau buvo praejes auksciau cio lygio lyderiu Reikjaviko susitikimas, vyko tam tikras politinis dialogas. Tad toks scenarijus sunkiai buvo imanomas... Tuomet buvo tiketasi , kad pavyks "atstatyti tvarka" , pateikus tarptautinei opinijai versija, kad Lietuvoje vyksta vidiniu politiniu jegu priespriesos.
Bet be aiskiai isreikštos tautos valios nepriklausomybes niekas nebutu pasiules. Tad visi renginiai ir kitos pastangos, kuriomis ta valia buvo demonstruojama, ir buvo liaudies nuopelnas
 
 
21. A.L.    (2012 03 12 16:05)  
Jūs kalbate, mastote apie tai ką mąsto ir kalba kiti, o po to užrašo, arba rodo per mass media. Dalis tiesos jūsų mintyse yra – liaudis ėjo į gatves nes tam buvo „uždegta žalia šviesa“ iš aukščiau. Viskas turi savo pradžią bei pabaigą – ne išimtis ir CCCP sistema. Vyksta labai rimti globalūs procesai visame pasaulyje ir komunistinis krachas nebuvo atsitiktinumas, ar kaip mes (ir kiti) galvojo – neva, vos ne mūsų lietuvių nuopelnas. Reikėtų kiek giliau pasidomėti istorija ir pačios komunistinės sistemos pradžia, eiga – be galo daug niuansų nusakančių pačios sistemos esmę visai ne tam formate, kurį mes žinom, kuris mums nuo mažumės buvo kalamas į galvas. Užtektų pasidomėti soc revoliucijos kaip kampanijos finansavimu, pasidomėti konkrečiais žmonėmis kas ir kodėl tą veiklą vykdė, kokie „dividentai“ aniems byrėjo ir t.t. rezultate, jei imtų kas ir paaiškėtų - visi tie propogandistiniai lozungai kaip antai: „daugumos, liaudies, proletariato, valstiečiu valios padarinys...“ griūtų kaip kortų namelis...Panaši formulė visada veikia visų revoliucijų metu. Komunizmas savo atidirbo, atėjo laikas jį keisti – štai jis ir pakeistas. Labai sunku diskutuoti šia tema ne globaliame kontekste ir siaurai – tik tiek kiek tas liečia Lietuvą. Baigiant galima būtų pacituoti Marko Tveno aforizmą: „yra melas, yra gėdingas melas, yra žiaurus melas ir yra...statistika“, nes anot F.Nyčės – istoriją rašo nugalėtojai...Ir mums norintiems žinoti kiek daugiau nei yra sakoma bei publikuojama, reikia pasikliauti intuicija, blaiviu protu bei logika ir dar....“google..“, norint matyti bent kažkokį tikresnį vaizdą...
 
 

Serijos
2012 03 10 18:00
Taškai: 0
Vidurkis: 0.00
Vertino vartotojų:   0
Žiūrėta kartų:   8712

Balsų pasiskirstymas:
. 3 3.5 4 4.5 5
00023
100018
0000 7
(balsai vėluoja viena para)