|
|
|
Džiugu ;D
|
2011 04 30 01:17 |
|
|
|
Dailios dailios :))
|
2011 04 29 18:31 |
|
|
|
Galbūtūt, bet čia suveikė noras parodyti kuo daugiau.
|
2010 12 14 17:54 |
|
|
|
Va jūsų darbą tikrai norėčiau pasikabinti ant sienos, kad pati tik pasukus galvą matyčiau ir galėčiau džiaugtis :)
|
2010 12 14 01:36 |
|
|
|
Nuostabaus grožio modelis :)
|
2010 12 13 17:36 |
|
|
|
Lentelė ir man neužkliuvo, tik paskui atkreipiau dėmesį komentarą perskaičius, šiaip į kiekvieną nuotraukąč įdėmiau žiūrint pradedi kabinėtis, su savom kitaip ir nebūna, bet visgi, svarbiausias čia yra pirmas įspūdis, o jis buvo nepakartojamas, aš sustingau net, toks neapsakomas jausmas, tikrai gera ir įtaigi fotografija.
Be jokios abejonės +5 :) Ir dar į mėgiamas.
Galbūt pagaliau sugebėsiu atskirti, kad tai nuotraukų puslapis, o ne požiūrių, nes šiaip jau iškamšos, medžioklė ir panašios egzekucios man atro mažų mažiausiai nehumaniški užsiėmimia.
Tai va, nuotrauka super ;)
|
2010 11 26 01:25 |
|
|
|
1/ ;DDD prajuokinot, beveik iki ašarų
|
2010 11 26 01:06 |
|
|
|
22/ Indre, jeigu atvirai - čia tiesa :D Praktiškai gali plauškint ant auto, tai tik pažiūrėt kad neišplauktų kadras :D (kaip seniau ir darydavau)
|
2010 11 05 23:08 |
|
|
|
4/ 5/ Ačiū :)
|
2010 11 05 23:05 |
|
|
|
O su žmonių fotografija, tai įdomu kol jie nemato ir nepozuoja(mieto šurmulys, sportas), arba kai pozuoja su kažkokia užmanyta istorija. Bent jau dabar, aišku, interesai keičiasi
|
2010 11 04 00:24 |
|
|
|
Tiesiog manau jog gyvūnus fotografuoti yra įdomiausia. Nepozuos, nepalauks, reikia arba laukt, arba provokuot, bet tam reikia pažinoti. Dėja nelabai turiu progų fotografuoti gyvūnus natūralioje, laukinėje gamtoje, bet tikiuosi neužilgo kažka tokio išbandyti.
|
2010 11 04 00:23 |
|
|
|
Ačiū, jaučiuosi baisia pamaloninta, bet dėja pati prie savęs vistiek kabinėjuosi ir matau dauuug klaidų, kurių rodos kitą kartą nedaryčiau :)
|
2010 11 02 21:49 |
|
|
|
Pirma ir trečia nuotraukos - nuostabios :) viern už jas jau galima duoti +20 :))
|
2010 10 31 14:05 |
|
|
|
ketvirta labiausiai
|
2010 10 31 02:48 |
|
|
|
+++++ I can say just one - photo of the day :)) Perfect!!!
|
2010 10 31 02:28 |
|
|
|
Viskas būtų super jeigu, bet visgi nėra, man nepatinka dešnėje nuotraukso dalyje vyraujanti emocija. Jeigu mergina nebūtų nusukusi akių žemyn, jeigu ji taip pat droviai nunarinus galvą tik akimis žiūrėtų į objektyvą - būtų daug geriau. Taip trūksta kažkokio kontakto, atrodo kad atsimuši į sieną bežiūrėdamas, taip norisi pagaut tą žvilgstį, šiaip ir spalvos, ir kompozicija (kairėj pusėj kokiais 2-3mm daugiau galėtų būti) - labai puiku. Bet aišku, tai tik mano nuomonė :)
|
2010 10 31 02:25 |
|
|
|
O, labai nuoširdžiai dėkui jums
|
2010 10 30 02:02 |
|
|
|
Dėkui labai, bet vertinam gi nuotrauką :) Sakykit "oi kokia prasta nuotrauka" arba "nėra gerai, bet žiūrėt dar įmanoma" :)) o kitų, geresnių, variantų aš jau sakyti negaliu, nevertinu savęs taip gerai :)
|
2010 10 30 01:37 |
|
|
|
Apsimesiu jog nesupratau kas čia atsitiko su ta kiaule, pirma nuotrauka tirkai išradinga, sakyčiau savo paprastumu, anos dvi galėjo likti šeimos albume.
23/ gi ne dėl nuotraukos kiaulė pjauta buvo, žmonės kartais nemato skirtumo kas ir kodėl daroma. Nors ką žinau, jeigu žmogaus lavonas būtų 'meniškai' perteiktas tai jau būtų jo pažeminimas, o kiaulė tai ką jau ten, kotletai geri ir panašiai
|
2010 10 30 01:04 |
|
|
|
Oiii, aš gi nemačiau kur vyks, tai kaip ir sakiau, jeigu prigriebsi tai galim atvaryt, jeigu ne - teks Alytuj ieškotis :D Mes gi tačkės neturima :(
|
2010 10 30 00:46 |
|
|
|
8/ Tikrai, iki ko aš nuėjau, bent jau judu ir einu, o ne stoviu arba svyru atgalion. O tokią mano frazę turbūt būtų galima prilyginti su visiška degradacija, taip?
|
2010 10 30 00:35 |
|
|
|
6/ ;D prajuokinot, nenervuota, tiesiog kardinaliai nepritarianti tamstai Artūrui.
7/8/ Sakot DIEVAS? Pasaulį? O niekada neteko skaityti kitos toerijos, moksliškesnės, ar jūs esat iš tų žmonių, kurei mano jog moteris tai nereikalingas vyro šonkaulis, kurį jis išsitraukęs pasigamino sau daikčiuką, kuris jam panorėjus pratęs JO giminę, o Sekmadienis - "šventa diena", nes Dievas viską sukūrės ilsėjosi per ją? Jeigu jūs manote, jog gyvūnai skirti TIK žmogaus įnorius ar poreikius tenkinti - atsiprašau, nepritariu. Dievas nedavė žmogui valdyti pasaulio, nepaisant fakto, kad ne Dievas jį ir sukūrė, kaip ir žmogų. Žmogus tik išsivystė greičiau, žmogus sugeba valdyti kitą, bet tai nereiškia, jog jis toks ir "atsirado". Gyvūnas ir žmogus (nors abu iš esmės tokie patys gyvūnai) yra visiškai skirtingos kategorijos, taip sutinku, bet juk mes difirencijuojame ir žmones: ha, moterį ir motiną mylim skirtinga meile. Gyvūnai nėra tik mieli sutvėrimai, va dėl tokios galvosenos jų ir yra tiek gatvėse. Ok, nesakysiu kad gyvūną reikia kelti virš žmogaus, kaip jau sakiau - tai visiškai skirtingos kategorijos, tačiau klausiams jums, ar VISADA žmogus aukščiau gyvūno stovi? Jeigu taip - kodėl? Kad jis žmogus? Žmogumi reikia tapti, juo negimstama. Ar tas išgama šuniuką numetęs nuo tilto dėl to, jog jis lojo irgi žmogus? Ar jis aukščiau to šunio kuris neišsikapstė, nes 2 dienas griovy gulėjo? O visa Lietuva žiūrėjo youtube su jo skrydžiu?
"Obuolio puselė" - labai skambi frazė, nusakanti artumą su savo gyvūnu, kai pakanka jam pažvelgti į akis ir jis žino kur tau skauda, kodėl, žino kada nesirodyt akyse, o kada atėjus patampyt už rankovės. Bet kaip jau supratau per jūsų propoguojamos pasaulėžiūros prizmę einanti švieselė niekuomet neapšvies to, ką aš jau kokias 8 minutes rašau. Veikiausiai veltui ir rašiau.
10/11/ Pauliau, o kas Kernavėj? Prigriebkit su maške mus, prisijungsim :)) Atkeliavo mūsų įranga jau, penktadienį pasiimsim :))))))))
O dėl foto, jo, gali būt, tai tiesiog eilinis portrečiokas, kaip ir visi portretai - mano manymu :)
|
2010 10 30 00:34 |
|
|
|
Skaitydama tokius žodžius apie savo šunį, savo obuolio puselę, kad ir kaip tai iš jūsų pusės galbūt buvo neasmeniška - priimu asmeniškai. Pradėti ir baigti galiu tuo pačiu - jis nėra tiesiog šuo, jis asmenybė (ne kaip kiekvienas šuo), jis gudrus galų gale, man - jis tobulas.
Tebūnie, jūsų nuomone, nuotrauka bus daugeliu aspektų (apšvietimas, kompozicija ar norima pasakyti mintis, kurios nematot) prasta, bevertė - puiku, kritika tik padeda siekti geresnių rezultatų, bet šis šuo, patikėkit, tikrai nėra tiesiog šuo. Tad kitą kartą komentuojant, man atrodo geriau būtų nukreipti žodžius tikslesne kryptim.
|
2010 10 29 19:20 |
|
|
|
:D
|
2010 09 29 17:14 |
|
|
|
4/ O, net taip - dvitaškis ir skiausteliai užsidaro, dielė nuostaba iš mano pusės, ačiū kad praturtinot šia informacija, niekada nebūčiau pamanius.. Gyvenimas toks nenuspėjamas.
|
2010 09 29 17:05 |
|
|
|
Ir visai nerekėjo šypsenėlės dėt, nes čia kažkas košmariško. Ir kas čia per 'dar'? Jeigu kas prie jų kailių nagus be mano leidimo prikištų - liktų be gyvybinės reikšmės organų. Prisiekiu.
O už pliusiukus dėkoju :)
|
2010 09 29 16:14 |
|
|
|
Tai aišku. Pradedant nuo to, jog sumanymas ir galvoje nebuvo užbaigtas nors ten jis atrodo kitaip ir baigiant praktikos stygiumi :)
|
2010 09 29 00:43 |
|
|
|
Pirmose ji ruošiasi obuoliui :)))
|
2010 09 27 22:52 |
|
|
|
Hm, tikrai nesuprantu, kodėl pradedant žiūrėti seriją pirmoji nuotrauka ties akių linija kažkaip prastai įsikėlė. Na, nieko tokio, nepadidinus jokio įkelimo broko nėra :)
|
2010 09 27 21:50 |
|
|
|
Na, aš stengiuosi objektyviai žiūrėti, tai pats atlikimas nuotraukos galėtų būt žymiai geresnis, bet šito padaro tu nepavaikysi kad palauktų, ar papozuotų. Juolabiau, ir pati technika, kookybės norisi ir ta saulė išdeginta labai...
|
2010 08 30 23:31 |
|
|
|
Beje, pirmoj man pačiai čia jos plaukai negražiai nukirsti labai...
|
2010 08 09 23:47 |
|
|
|
Kokios jų akys...
|
2010 07 22 01:49 |
|
|
|
man gal kiek apačioje trūksta to išplaukusio fonelio, akd daugiau stačiakampiška būtų, bet šiaip, visa nuotaika - super
|
2010 07 22 01:43 |
|
|
|
Velniai griebtų, galvoju už ką šita nuotrauka tarp geriausių, galvojau čia koks fotošopo efektu paremtas alia 'piešinys', bet kai prkišus veidą prie ekrano pamačiau kad tai nuotrauka. Super, labai labai įdomus reginys ir labai puikus užmanymas taip pagauti, o gal akis čia tokia žvitri - nežinau, bet gražu :))
|
2010 07 22 01:38 |
|
|
|
Vistiek malonu girdėti. Kai praktikos neturiu su žmonėm tiek - smagu kai kažkas pavyksta :)
|
2010 07 19 23:59 |
|
|
|
O jeigu paprašyčiau konkrečiau? :))
|
2010 07 18 23:49 |
|
|
|
Dvasia yra. man patinka.) O gyvūnai autobuse/traukinyje yra gėris kaip ir tie, kurie tai toleruoja. Ir NEGALIMA sakyti, kad tai negerai kitų atžvilgiu, Mindaugai, mane maži vaikai nervuoja, kai verkia, bet dėl to juk neišvarys autobuso/traukinio vairuotojas/mašinistas. Taip ir su gyvūnais, tolerancijos, jie irgi gyvi ir irgi kartu nori keliauti. Pati turiu du šunis ir bijau tarpmiestiniais ir ilgesniais maršrutais važinėti, nes žmonės yra labai labai blogi kitų žmonių atžvilgiu, kurie turi gyvūnus ir atsiprašau, bet jie yra neteisūs.
|
2010 03 01 14:50 |
|
|
|
*rūkelio
|
2010 03 01 14:37 |
|
|
|
EDIT: efekto - rūkėlio :)
|
2010 03 01 14:37 |
|
|
|
Nežinau, aš galbūt to efekto nebūčiau dėjus, bet šiaip labai labai :)
|
2010 03 01 14:36 |
|
|
|
1/ Todėl, kad aš taip norėjau ir toks buvo sprendimas :)
|
2010 03 01 14:34 |
|
|
|
noriu*
|
2010 01 26 18:34 |
|
|
|
3./ Haskiukas :)
Na, LP, pati žinau, kad ekspozicija nėra gera, baisi ji :) dangus, kaip ir minėjai, išdegintas, bet tiesiog taip krito saulė, o praktikos dar tiek neturiu, kad be filtrų pagaučiau, juolab, kai šuo nelaukia kol nufotkinsi, juda jis čia.
Tiesiog, kaip ir sakiau, norui pasidalinti :)
|
2010 01 26 18:34 |
|
|
|
Labai ačiū, galbūt ir būtų, tačiau aš turiu tokią nuostatą, kad tą topą noriu pasiekti rankiniu būdu, o ne programomis :)
|
2009 12 27 13:50 |
|
|
|
5/Šiaip jau jis žaliaakis :)) Tik čia truputėlį atspalvis žydros :)
|
2009 12 26 19:01 |
|
|
|
Ačiū, Simai :)
|
2009 12 21 14:09 |
|
|
|
(!!) Koncepcijos čia būti ir neturi. Niekas čia nebuvo lipdyta. Jeigu būčiau norėjus, būčiau padarius.
4/aidai a., ieškot kažko nepaprasto paprastume, todėl ir nesuprantat ;)
6/Myaki, taip, perkėlus kiek pasikeitė vaizdas, tačiau, jeigu "perkalimą" vadinat spalvų neįtikėtiną skaidrumą, tai čia jau fotojoki darbas - nenatūrali žalia ir t.t. O dėl skanumo, kaip kam.
6/Renatai, na, tai mano antra juosta (2008 vid.) - pati pradžia su juostiniu, tai galima sakyti daugiau eksperimentinė buvo, o dar su nauju aparatu ši, nes pirmoji buvo su Zenit ET. Dėmesys buvo kreiptas į ekspoziciją be eksponometro :) O dėl tų, vadinamų Guru, tai aš turiu labai daug diskusijų keliančią nuomonę, tačiau nenoriu čia plėstis ir kelti kažkokių provokacijų jautresniems, tačiau jeigu sudomino, visada yra asmeninės žinutės :)
8/ "Kelios nuotraukos iš pirmosios juostelės", argi negana to, kad suprasti viską, ką norėjau pasakyti, tamsta?
|
2009 12 21 00:18 |
|
|
|
Ačiū, Geiste ;)
|
2009 12 17 15:29 |
|
|
|
Na, taip sakyti žmogui, kuriam tas šuo tikrai nėra eilinis, sakyčiau, gana netaktiša. Ateičiai ;)
|
2009 12 17 00:08 |
|
|
|
Iš esmės, šuo veislinis, ar ne - jokio skirtumo.
|
2009 12 16 17:39 |
|
|
|
E.J. -> leiskite paklausti, prie ko čia Pipiras? Ar čia tik dėl tis pačios rūšies?
Ačiū
|
2009 12 16 15:37 |
|
|
|
AM- aš irgi to norėčiau, bet tada viena mano ranka būtų:
a) ilgesnė
b) išnarinta
|
2009 01 19 23:39 |
|
|
|
viršuje- dešnėje, tas tamsumas gadina, ir sunku žiūrėti tokia didelę, bet pritariu 1komentarui.. vazoje- gražu laaaabai
|
2008 08 29 08:43 |
|
|
|
žinok visai ne dėja.. sakyčiau labai gerai, kad čia tik nokia
|
2008 08 29 08:39 |
|
|
|
man patinka
|
2008 08 29 08:31 |
|
|
|
labai faina, tik, kad tie ragučiai 'ant ribos' galėtu viršuje, dar pusantro cm erdvės būti
|
2008 08 29 08:29 |
|
|
|
Ačiū, malonu girdėti.. formatas jau toks gavosi.. neturiu skenerio, taigi perfotografinėjau, kur stalas matėsi- nukirpau..
|
2008 08 28 00:45 |
|
|
|
Mhm ;)
Va, tik kokybė foto, truputį, mažinant apimtį mb suprastėjo labai, nes programa, kurie visada mažinu šposus krečia :)
|
2008 07 30 00:09 |
|
|
|
atroodo kaip macro... kai zaisliukai, tikrai :)
|
2008 07 14 23:19 |
|
|
|
galėtų ir ausis sufokusuota būti
|
2008 07 14 23:18 |
|
|
|
Sutinku su Jumis, tiek dėl triukšmų, tiek dėl dėmės. Tik, kad neišėjo, tik vieną kadrą padariau
|
2008 07 08 21:58 |
|
|
|
I r m a S i l i ū n a i t ė> ačiū
Man pačiai, tas baltumas viršuje užkliūva
|
2008 07 08 00:58 |
|
|
|
tokiu atveju kitu aspektu nematau, man tokie dalykai amoralus ir slykstus. (cia nuomone ne apie fotografijas, o apie procesa)
|
2008 03 29 00:30 |
|
|
|
ogi net neisivaizduojate kaip nustebau, pries pora menesiu ejau namo ir bala, irgi kaip lietuva nudziuvusi buvo, reikes ir man pasidalinti kada...
|
2008 02 18 13:51 |
|
|
|
tiek moteris tiek katinas nuostabus, taciau prikibsiu.. ta kepuraite, aisku kompozicijoje kitos turbut niekas neisivaizduoja, bet dievazi, juk ji turbut naturalaus kailio, taip?
argi ne ziauru kai ant peties gyvas sutverimas o ant galvos buves gyvas.
istiesu, tai man labai nepatinka, bet pati nuotrauka tikrai grazi.
|
2008 01 07 01:57 |
|
|
|
ne, juk nesakiau kad kirpta, sakiau man taip atrodo tik.
|
2008 01 06 20:49 |
|
|
|
kaireje pusei apkarpyta lyg butu :)
|
2007 12 26 07:09 |
|
|
|
velniskai grazus suo, pati tokiais domiuosi jau pakankamai ilgas laikas ir planuojam isigyti..
tik sioje foto kailsi man pasirode kaip vokieciu aviganio kazkodel. neziinau kodel... del to ir susimaisiau :)
|
2007 12 24 15:55 |
|
|
|
2/ ji ne juoda, o pilkai melsva :)
|
2007 12 24 04:43 |
|
|
|
haskis cia? nebematau, nebesuprantu, bet dabar taip smalsu....haskis, taip? o gal ne.. aaa..
|
2007 12 24 04:38 |
|
|
|
foto nuostabi, noriu paklausti? kokia cia veisle? ar cia sunelis be veisles toks nuostabus ''pasigamino''
akys i haskio panasios..
+
|
2007 12 24 04:28 |
|
|
|
nuvalkiotas ir visur naudojamas " \m/ " bet merginos akys tikrai zavios :)
|
2007 10 23 13:16 |
|
|
|
o man iskilo klausimas, ar kiekviena spasistates irokeza gali save vadinti "panku"?
|
2007 10 23 13:14 |
|
|
|
Antrame plane Sauliu namai :)
Beja jus mano bendrapavardis.
|
2007 10 18 19:59 |
|
|
|
bet jis toks. purvinas kelias, ir daug masinu.
|
2007 08 30 22:04 |
|
|
|
visada per dau prisneku..... ech
|
2007 08 13 01:30 |
|
|
|
aukstyn
|
2007 08 12 14:37 |
|
|
|
manau cia jau ne jaunatviskas maksimalizmas, o zmogaus tolerancijos rubotumas...
|
2007 07 10 21:06 |
|
|
|
Kritika man visada maloni, nes tai reikškia, kad darbas vienaip ar kitaip atkreipia dėmesi. Aišku skampa turbūt taip padlaižūniškai ir nuvalkiotai, bet iš jos tikrai galima pasimokinti, galbūt ne iškarto...
oi oi- pasakyti mintį, kad ją supranstum ir tu pats, ir aplininiai nėra lengva.
|
2007 06 30 21:12 |
|
|
|
Tiesiog mintis ta, kad žmogus būnantis vienas su savimi dažniausiai būna visiškai kitoks nei aplinkoje, tarpe kitų žmonių. Tas "žudikas" tai kaip ir mintis mintis, kad net ir tada kai esi vienas, tave kažkas vistiek suseka ir visiško pivatumo nėra.
|
2007 06 29 22:36 |
|
|
|
pritariu
|
2007 02 11 21:12 |
|
|
|
man patinka
|
2007 02 11 21:05 |
|
|
|
Cia senesniu laiku nuotauka, tiesgiog, man ji kazka reiskia. o gi kritika man priimtina, juk as niekada ir nemaniau, kad pro saly nevarau ;)
|
2007 02 09 13:44 |
|
|
|
taip, remas ir dydis gadina, seip butu grazu be priekabu
|
2007 02 07 21:33 |
|
|
|
Labai gražu, ramina ir priverčia paskęsti savyje.
|
2007 02 07 21:32 |
|
|
|
O aš matau kažkokią kibirkštėlę, lyg jie jaustūsi reikalingi, galbūt nevisada laimingi, bet ta akimirką kai juos fotografavo, jaučiasi toks , ''kažkoks'' jausmas.
|
2007 02 07 20:44 |
|
|
|
Žiema ir žirgas. Ar gali būti žaviau?
Nuostabu, juk.
|
2007 02 06 20:29 |
|