|
|
|
Dėkoju už atsakymą. Matau esate raštingas žmogus, tačiau menko moralės. Arba Jus gyvenimas nuritino iki šitokio lygio.
O kaip elgtis su mano pasisakymas - čia jau man spręst. Aš ne tik tokius kaip Jūs, tačiau ir dar nebandžiusius noriu tik sudraust: neprievartaukit objektyvų pagelba jaunų kūnų! Įsivaizduokite, kad tai Jūsų dukros, o jei jų dar neturite - tai ar jums labai patiktų, jei aptiktumėte taip išpaveiksluotą savo mamą?
Rodos trūksta tik tiek nedaug - kruopelytės pajautos...
|
2010 12 21 19:06 |
|
|
|
Labai gerai Regimantai kad išviešinote to viešnamio adresą. Dar viena prekiautojų kūnais vieta. Net ir telefonai surašyti.
Beje - jei jau nekalbėsim apie tą vargšę mergaitę - pasakykit, susimildamas, kuo įdomi ši nuotrauka? Be to , kad ta mergaitė gailėsis visą likusį gyvenimą tokios akimirkos? Ir kiek jai sumokėjot, kad leistų čia publikuoti ir kitur internetuose?
|
2010 12 21 18:44 |
|
|
|
Kas ten kišenėlėje? Ar ten saga? Peiliukas? Išgelbėtas paukštelis?
+5
|
2010 12 19 17:44 |
|
|
|
Tai ir tie vaikučiai visus Jūsų tuos "sapnus" stebėjo?
|
2010 12 19 15:09 |
|
|
|
Irmantai - aš tik dabar pastebėjau, kad autorius jau suaugęs žmogus. Aš sutinku, jog negalima kištis į taip vadinamas vaikų teises - tačiau sudraust tokį vaiką ir perspėti yra kiekvieno mūsų pareiga. Jūs gi ne gatvėje ją paveikslavote?
|
2010 12 19 15:05 |
|
|
|
Labai graži ir prasminga Jūsų veikla!
|
2010 12 19 15:00 |
|
|
|
Tačiau Algirdai - taigi čia skausmo kultas kažkoks ir Šėtono tamsa!
|
2010 12 19 14:59 |
|
|
|
Puiki fotografija! Gal pagaliau susiprasit, jog gera fotografija - tai nebūtinai tarpvietė ar sėdynė?
Paskatinimui pastatau Jums vyšnias.
|
2010 12 19 13:26 |
|
|
|
Labai gražu!
|
2010 12 19 13:23 |
|
|
|
Labai gražūs raštai - tikra lietuvaitė! Taip reta čia tikrai gražių moters portretų - kiekvienas tik drabužius nuplėšt ir sielą apnuogint...
|
2010 12 19 13:22 |
|
|
|
Čia labai geras pavyzdys prie ko priveda šiuolaikinė mokykla ir televizija. Baisu!
|
2010 12 19 13:20 |
|
|
|
Dar viena auka! Vargšas vaikelis! Gal neturėjo valgyt už ką nusipirkt, kad reikėjo parsiduot?
|
2010 12 19 13:18 |
|
|
|
Jau ir iš tokių dalykų tyčiojamasi...
|
2010 12 19 13:17 |
|
|
|
O štai čia aš jau su Jumis nesutiksiu! Jūs, matote, talpindamas čia nepilnamečių fotografijas apnuogintomis bambomis, jaučiatės labai patogiai ir drįstate man nurodinėti, kaip man elgtis?
Na jau ne - šito nesulauksit! O kiek dar nuotraukų turite, kuriose šis kūdikis su prasegta saga? Juk taip sunku sustot - ar ne?
Matote - JIS drįsta sakyti stop tolimesniems komentarams...
|
2010 12 16 18:26 |
|
|
|
Matau Algirdai Pilipauskai Jūs daug išmanote apie vaikų gebėjimus ir akeles. Dėl to Pikto aš užsirašysiu Jūsų duomenis.
|
2010 12 16 17:49 |
|
|
|
Kur žiūri jos tėveliai? Ar bent jau žino ką dėdė fotografas su šiuo vaikeliu daro?
|
2010 12 16 17:30 |
|
|
|
Taip! Čia prieš gerą savaitę - ir iki šiol nei pasiaiškino, nei atsiprašė!
|
2010 12 16 16:41 |
|
|
|
Čia matomai tuoj irgi uždraus komentarus rašyti. Ir slapyvardį paims - kad negalėčiau prisijungti... Niekur neaptikau tokios valdininkų savivalės kaip čia. Net savivaldybėje taip iš žmonių nesityčioja - ten nors paaiškina, kodėl mokestį pakėlė...
|
2010 12 16 16:38 |
|
|
|
Negaliu net balsuoti už šį kūrinį!
Nežinau kuo čia tas Anderzakas nusipelnė - tačiau man Admin taip ir neparašė, už ką mano slapyvardis buvo paimtas, o po kiek laiko vėl sugrąžintas.
Ar čia taip išauklėti yra šiandienos valdininkai?
|
2010 12 16 16:31 |
|
|
|
Šią fotografiją reikia ne tik kuo skubiausiai pašalinti, tačiau, maža to, reikia jo autorių labai griežtai nubausti. Tai yra atviras smurto prieš moterį propagavimas ir skatinimas. Tai pasityčiojimas iš santykių, pasityčiojimas iš šeimos, ir, pagaliau - tai pasityčiojimas iš mūsų visų sambūvio!
Kartu turėčiau pabrėžti, jog aš galutinai nusivyliau šio tinklapio administracija. Ji ne tik buvo pavogus mano slaptažodį,ir, maža to, aš net nesulaukiau pasiaiškinimo ar , ką jau ten, atsiprašymo - tai maža to - ji nepaima slaptažodžio iš tokio dalyvio kaip šis "likeris"!
|
2010 12 15 13:31 |
|
|
|
Labai protingos akys tos moters...Ir kas galėjo ją įkalbėti tokiam savęs išstatymui?
|
2010 12 14 08:30 |
|
|
|
Mažai ką supratau iš Jūsų šito parašymo. Galiu tik viena pasakyti - menkai tikiu kad esate buvęs mano mokinys. Jie jau seniai sukūrę savo šeimas ir turi rimtesnių užsiėmimų , užuot ambriję šitame tuštybės ir ištvirkimo migyje. Ar jau jiems irgi kantrybė bus nutrūkus?
|
2010 12 09 14:52 |
|
|
|
Manęs dar neatsiprašė ir nepaaiškino mano slapyvardės pasisavinimo bylos. Kuomet aplinkui tik tiek tos kultūros belikę - aš menkai jau tikiu , kad dvasinės ubagystės mokslus išėjus asaba teiktųsi šitaip pulti ir kažką paaiškinti tokiai griuvenai, už kokią , dingojasi, mane užlaiko.
|
2010 12 09 14:39 |
|
|
|
Labiausiai man gailu dažų ir pozuotojos. Jau neminiu tos suniekintos knygos autoriaus - knygos, kurią atsivertusi ta asaba.
|
2010 12 09 14:34 |
|
|
|
Šlykštu! Ir dar šlykščiau, jog toji vyresnė taip ir taikosi anos, jaunesniosios, jausmus sujaukti... Kur ritasi svietas? Ir kur jis nusiris?
|
2010 12 09 13:50 |
|
|
|
Tai jūs man dabar pasakykit - ar normalus vyras taip staipytųsi? Taip puikuotųsi savimi?
Ir dar Pijaus norėčiau paklausti - apie ką šios nuotraukos? Ir kas tas Lazy Sandy - čia to tuštučio vardas irgi pavardė?
|
2010 12 09 13:47 |
|
|
|
Laba diena Admin!
Rašau Jums čia , nes kažkaip niekur neaptikau žinutės , skirtos mano "atblokavimui" - jeigu tai taip vadinama. Labai norėčiau sužinoti, kodėl man buvo neleidžiama pasiekti savo puslapio bei neleidžiama komentuoti.
Taip pat norėčiau Jus informuoti, jog negalėjau susilaikyti nesikreipusi į Vaiko teisių apsaugos tarnybą, idant toji pasidomėtų šio tinklapio veikla. Manau jie ištirs aplinkybes, kurias jiems nurodžiau - o štai tada jau bus galima "atjunginėti" Jums nepatinkančius diskusijų dalyvius. Kitą gi kreipimąsi šiuo metu rašau į Lygių teisių tarnybą, nes negaliu taikstytis su moters pažeminimais, kurie sklinda iš kiekvieno šio tinklapio puslapio. Kaip jau esu sakiusi anksčiau - kad Jus perspėjau dėl šių dalykų, tačiau Jūs , užuot ėmusis taisyti padėtį, atvirai pasityčiojote iš mano geranoriškų paskatų ir tą pasityčiojimą dar ir uždarėte man internetišką patekimą prie savo ir kitų kūrybos. Vakar štai visą dieną kabojo apnuoginto vyriško lytiško prietaiso fotografija, kurią galėjo matyti visi - net ir aš, nors kitoms nešvankybėms apžiūrėti buvo prašoma įrašyti slaptažodį, kurį iš manęs buvot pavogęs. Man koktu dėl Jūsų elgesio, tačiau dabar jau aš nieko Jums pagfelbėti nebegalėsiu - o labai norėjau.
|
2010 12 06 11:05 |
|
|
|
Tai Anderzakai čia esama nusižengimo prieš įstatymą - nes nėra uždraudimo neturinčiam dar aštuoniolikos vaikui pamatyti tą SODOMĄ. Aš paskaičiau tą įstatymą ir radau parašyta 16-ame punkte tokį dalyką:
16) kuria niekinamos šeimos vertybės, skatinama kitokia, negu Lietuvos Respublikos Konstitucijoje ir Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse įtvirtinta, santuokos sudarymo ir šeimos kūrimo samprata;
Tai kaip čia dabar bus? Uždės administracija tą uždraudimą vaikučiams ar ne? Ar ir pirmokėlis dabar gali susipažinti su ta SIELOS KONCENTRACIJOS STOVYKLA ?
|
2010 12 01 13:00 |
|
|
|
Matau Jūs Jurga buvote tose eitynėse Vilniuje. Aš Jūsų nesmerkiu - bet susimildama - Jūs tikrai neturite teisės čia parašyti tokių dalykų dėl vienos vienintelės priežasties...Jums pačiai turėtų būti SARMATA, jau nekalbant apie tai, kad nežiūrint viso to, Jūs smerkiate Anderzaką, kuris pasisako už tikrąsias ŠEIMOS vertybes. Aš tylėčiau Jūsų vietoje.
|
2010 12 01 12:54 |
|
|
|
Tik dabar suskaičiau užvadinimą...
Jis netikslus. Čia tų vaikų akimis į mus žvelgia tik SKAUSMAS ir nebylus atsiprašymas. Jie šaukia - šaukia pagelbos. Gal vertėtų kažkaip surasti tų vaikelių tėvus - gal jie reikalingi tiesiog išgirsti mamos balsą? Gal jie nesulaukė paguodos ar gero žodžio iš artimo žmogaus tokiu baisiu būdu nutarė išbandyti save?
Šias nuotraukas reikėtų rodyti vyresniųjų klasių moksleiviams. Tik užvadinti jas reikėtų kitaip : EMIGRACIJA. Tai netekusių TĖVYNĖS žmonių akys. Vienos jau mirę - kitos dar šaukia mus, pasilikusius čia - PADĖKIT!
Gal kas pažįstat juos? Gal galit surodyt jų tėveliams - gal dar nevėlu?
|
2010 12 01 12:44 |
|
|
|
Tokios DVASIOS TUŠTUMOS dar nesu šiais metais pajautusi...Visuomet sakiau, kad jaunuomenės studijos užsieniuose tik žaloja, suluošina žmogų. Tai lyg lietuviški berželiai, susodinti svetimoj žemėj - jie užuot stiebiesi į vaiskų tėviškės dangų, raitosi savo liaunais kamienais silpnomis šaknelėmis stengdamiesi įsikibti į jiems taip svetimą dirvą.
Brangusis Rokai - ar matė Tavo tėveliai kuo užsiima jų sūnus, išvykęs už jūrų marių? Kokias pornografijas, kokius iškrypimus jis paveiksluoja, kad uždirbtų duonai ar ( sunkiai besiverčia liežuvis) - vyriškai meilei? Kaip dabar jaučiasi Jūsų pirmoji mokytoja Rokai? O auklytė, plovusi Jūsų šaukštelį vaikų darželyje?
Visuomet mane domina ta RIBA, kurią turime peržengti, idant taptume nuostabesni kitiems. Ta TUŠTYBĖS riba, kurią tokie kaip Rokas pavadintų pasirinkimo laisve. Tai ne laisvė - tai tėra SAVĘS, o ne ARTIMO meilė.
Labai liūdžiu dėl Roko. Dar labiau liūdžiu dėlei tų vaikelių tokiomis liūdnomis akelėmis - suguldytų į tuos baltus patalėlius lyg įkapes. Dvasine įkapes.
|
2010 12 01 12:34 |
|
|
|
Arba štai nutinka kuomet dvi moksleivės prisipaveiksluoja ir skuba įkelt į internetus. O po to labai labai gailisi - tačiau nieko jau nepakeisi. Bet čia jau per jaunatvišką įkarštį ar nepagalvojimą - bet tam dar kitą kūrinį žadu įdėti , kad perspėt ir jas.
|
2010 11 17 18:58 |
|
|
|
Na nežinau - ar tuos dienoraščius kas paskaito? Ir labai negražiai čia rašot - čia visiškai kiti dalykai yra akcentuojami. Norisi kuo labiau jaunuomenę perspėti dėl tykančio pavojaus, kuris tik pradžioje nekaltai išrodo!
|
2010 11 17 18:54 |
|
|
|
Visuomet sakydavau kad tie auskarai tokiose vietose priveda jau prie kito žingsnio - jau po to tik paveiksluotis apsinuoginusiai, o jau vėliau jau matyt ir aktui parsiduoti teliks...
|
2010 11 17 17:43 |
|
|
|
Čia labai, labai vulgaru. Rodos jau brendusi moteris - o pasidavė tokiam nuotykiui, dėlei kurio vėliau tik gailėsis.
|
2010 11 17 17:32 |
|
|
|
Gal čia iš viso tos mergaitės nežinojo kad yra paveiksluojamos? Gal čia kokia graži šventė Rasos - nors vainikų ir nematau? O tas nutvirkėlis gal persirengęs buvo ar iš kokios kupetos jas nufilmavo? Čia gal yra įvykęs nusikaltimas - tik reikia kad atsišauktų nors kuri nukentėjusioji. Bet ar beatsišauks?
|
2010 11 17 15:56 |
|
|
|
Kostai - tai aš jau visų iškrypuolių nesuturėsiu...Mes tik savo Lietuvoje apsikuopkim - o jau tiems užsieniams niekuo nebepadėsime. Čia reikia ir tėvus tų vaikų suinformuoti, ir mokyklas, ir gal plakatus kokius miestuose iškabinti kur arčiau mokyklų, kad mergaitės saugotųsi kaip ugnies dėdžių su velnio aparatais ir negerom akim.
|
2010 11 17 15:52 |
|
|
|
Čia jau policija turėtų pasidomėti tokiais "fotografais". Čia yra tiesiog nepilnametės matau vien tik į tą skausmo jūrą suvarytos apsiprausimui prieš...Tuos kūnų supirkėjus reikėtų ne tik suizoliuoti, tačiau ir bausti nelygu jų nusidėjimas - ir kuo daugiau išviešumo! Reikia ir darbovietes tokių nuodugnių painformuoti, ir kūrybines sąjungas - nors tos gal tik pasijuoks. Ten turbūt tokie patys nekalto kūno supirkėjai susisėdę prie pasileidimo stalo ir juokiasi.
|
2010 11 17 15:29 |
|
|
|
Vladimirai - Jūs kurkite. Skirkite visą savo dėmesį Kūrybai. Tai bus geriausias Jūsų atsakymas tiems tamsybininkams. Jie stengsis atitraukti Jus, provokuos Jus. Tačiau Jūs kurkite. Nėra kito būdo įveikti tai Negandai...
|
2009 08 24 15:46 |
|
|
|
Aš labai Jumis žaviuosi Vladimirai. Žavi Jūsų drąsa, Jūsų jaunatviškas maksimalizmas. Vienas pats išdrįsote stoti prieš Anderzaką ir jo ordas. Nepabūgote būti apspiaudytas ir niekinamas. Narsiai laikotės ir nenusleidžiate iki jo tamsenybės bei jo hienų lygio - nesikeikiate, neįžeidinėjate už Jus aiškiai protiškai menkesnių individų. Šis t.A. nėra net joks menininkas - jis tik nevykęs fotografas, kuriam nepavykus paveiksluoti apsinuoginusius aktus, tenka netalentingai fotografuoti saulėlydžius.
Vladimirai - jie labai pikti - visi šitie ponai. Ir jie labai pavydūs. Jie pavydi Jums jaunatviškos aistros, meninio skonio. Jie užgaulios Jus, stengsis pažeminti ar suniekinti. Provokuos Jus keiktis, skatins kaupti pyktį. Nejučiomis Jūs tapsite toks pat kaip jie. Jums ims patikti tai, ką kalba Anderzakas. Norėsis pritarti jo parankinių t.A. ar S.K. mintims. Jūs prarasite save. Neprasidėkite su jais.
Labai Jūsų prašau!
|
2009 08 24 15:27 |
|
|
|
Štai jau ir apspiauta dabar.
Negalėjau susiturėt kiek Jūs, Anderzakai, jaunimo klystkeliais vien su savo vakumais išvedėt. O kiek dar jų ,besiformuojančių asmenybių, suluošinote savo skepsiu ir Tikėjimo neigimu?
Išmokėte juos tik vieno - mylėti save labiau už viską. Puikuotis savimi. Užmiršti lietuviams įgimtą kuklumą.
Viename tinklapyje jau nebeišsitekote. Atėjote čionai ir tęsiate savo juodą darbą. Drumsčiate tyrą kūdros vandenį ir tarnaujate Tamsai. Atsitempėte čionai ir kelis savo tarnus - labai pritariu administracijai, kad anuos uždarė į jiems skirtą tylią vietą. Be tų tarnų choro jau nebesijausite toks stiprus. Kartu dar atsivedėte ir tokius nabagus-mankurtus kaip S.K. Jie eis paskui Jus ne tik į kūdrą, bet ir į efoto.
Jūsų menas, Anderzakai, tarnauja Tamsybei. Tamsa Jumis naudojasi kaip įrankiu. Įrankiu, kuriuo ji atrakina nesusipratėlių sielas. Jiems atrodo, kad tai įstabi Kūryba, tačiau taip nėra. Kūrybą visuomet galima atskirti iš gylio. O Jūsų darbuose jo nėra. Jie tušti. Jie puikuojasi savo forma, tačiau savyje nieko neneša mūsų sielai - tik nuodą.
Kažkada dar tikėjau, kad tokius kaip Rorkas ar tspotA galima išgelbėti. Dabar jau nesu tuo tikra. Žinau kad čia susirasi naujų aukų. Jie žavėsis Jumis, stiprins Jūsų galias. Man nieko kito neliks, kaip tik budėti ir laukti. Ir tuomet, kuomet Jūs to tikėsitės mažiausiai, Gėris ir Šviesa Jums smogs. Aš būsiu ten ir priminsiu Jums apie spiūvį.
|
2009 08 24 14:35 |
|
|
|
Stebiu štai Jus iš tolo - ir kartas nuo karto vis labiau Jumis nusiviliu. Išrodėte toks talentingas ir daug žadantis jaunuolis, tačiau pasukote klystkeliais...Sunku dabar atsekti, kuomet tai prasidėjo, tačiau Jūsų draugystė su Anderzaku Jums nieko nedavė. O ir neduos - tai jau tikrai. Sužeidėte savo sielą, tapote toks pats savimyla kaip ir jis.
|
2009 08 24 14:04 |
|
|
|
Aš truputėlį nesupratau tokios šių fotografijų sekos. Kodėl būtent šias fotografija įdėjote? Mirtis Jums graži? Ar nemanote, jog tų vaikelių artimieji jaus skausmą matydami tokias fotografijas? Juolab netalentingai nupaveiksluotas?
O gal Jūs puikuojatės tuo, kad Ten buvote, ir jums pavyko nufotografuot žuvusius jaunuolius?
Kiek begalvočiau apie jus - aišku yra viena - Jūs nesveikas.
|
2009 01 19 15:41 |
|
|
|
BAISU
|
2009 01 19 15:33 |
|
|
|
Bet gi ji nepilnametė. Tuoj kreipsiuosi į atitinkamas tarnybas
|
2009 01 19 15:27 |
|
|
|
Gyvenkite gražiai ir Santarvėj
|
2007 12 05 18:26 |
|
|
|
Jūs apie kokį dar PP drįstate kalbėti kai čia tyčiojamasi iš Moters kūno? Jūs Ramūnai savęs žiūrėkit ,nes nuslydote sekso ir vulgarumo paviršiumi į anaiptol sunkiai Jum išlipamą pamazgų duobę ,o čia dar kitus mokote Nedorybės
|
2007 12 05 18:24 |
|
|
|
Negyvenkit tik nuodėmėje mielasis Cruxmanai. Jūsų metuose padorūs jaunuoliai virsta vyrais ir sukuria šeimas prieš tai. Nešvaistykit savo laiko ir veskite šią merginą - pažvelkite tik kaip ji žiuri į Jus
|
2007 12 05 18:20 |
|
|
|
Kaip Jūs gyvenate Mindaugai? Neskriaudžia čia Jūsų? Matau su ta pačia dar gyvenate - labai teisingai Mindaugai. Sėkmės Jum kuo didžiausios ir Jūsų išrinktajai
|
2007 12 05 18:07 |
|
|
|
Paleistuvystė ir narkomanija. O manikiūro baisumas... Dar įsivaizduoju šią būtybę skaitančią knygą
|
2007 07 28 13:06 |
|
|
|
Mindaugai pasigedau Jūsų scenoje. Kas nutiko?
|
2007 07 25 09:57 |
|
|
|
Jums Žilvinai jau užsivėrė Dangaus Vartai
|
2007 07 25 09:48 |
|
|
|
Vėl Jūs Žilvinai atmestinai elgiatės su Moters kūnu
|
2007 04 17 11:06 |
|
|
|
Zemiau jau Jus Zilvinai nepulsit. Nebera kur. Is pradziu nugirdote aukas o po to paveiksluojate
|
2007 03 21 18:46 |
|
|
|
As negaliu ramiai sedeti ir stebeti issityciojimus ir nepagarba. Visi taip vadinami "aktai" tera fotoneigalumo demonstravimas ir nedaugiau
|
2007 03 20 00:12 |
|
|
|
http://fotokudra.lt/img.php?img=4717&nav=aut
|
2007 03 20 00:04 |
|
|
|
As jau paminejau ko nelaukiu is Jusu : nelaukiu pasityciojimo is moters kuno
|
2007 03 19 23:41 |
|
|
|
Jus Zilvi tik aktu nedekit. Labai prasau
|
2007 03 19 23:24 |
|
|
|
Butu mano valia tai tokie atsiprasant fotografai butu paniekinti visuomenes. Prievartautojai
|
2007 03 19 22:32 |
|
|
|
Slykstu. dar savo sazine reikejo ant vinies pakabinti. Bet nera ka kabint
|
2007 03 19 22:05 |
|
|
|
Tikslesne nuoroda idekit
|
2007 03 16 13:14 |
|
|
|
Ispanai i nauja tikejima atsiverte? Kartais ne "Lentvaris" ju nauja biblija vadinasi?
|
2007 03 16 13:01 |
|
|
|
sekite savo kalba Robi. Ji nyksta musu akyse. Serga ji
|
2007 03 16 12:55 |
|
|
|
Ten buvo buitiskas pavadinimas. Jausmu subuitinimas. Jus Vytautai irgi galit isbandyti koki savo nauja Tamrona ar Zuika. Gal Jus irgi galite?
|
2007 03 16 12:50 |
|
|
|
Danisevicius menininkas. Jis gali taip daryti. Dar gali Dichavicius. Gali DM bet nedaro. O kiti negali. Ypac tas Svelna. Jis mesininkas
|
2007 03 16 12:27 |
|
|
|
Cia Vytautai as kalbu ne apie portreta. As lietuviu kalba prievartaujama matau. Jus saviske irgi galetumete pavalyti. Tie zemaitizmai jos tikrai nepuosia. O Jus Robi mano akyse isrodote nekaip, turiu pasakyti
|
2007 03 16 11:56 |
|
|
|
Netaisyklingas vertimas nedaro Jums garbes. Lietuviu kalba paliko Jus?
|
2007 03 16 11:38 |
|
|
|
Gerbiami fotografai! Instancijose man paaiskino kad Z.Babrungas yra gerbiamas autorius , kuriantis autentiskus kurinius-fotografijas tik jam vienam budingu stiliumi akimirksnio fiksazo pagalba.Nuimu auksciau jam mestus kaltinimus ir nuosirdziai atsiprasau!
|
2007 01 02 22:11 |
|
|
|
Mokykloje? Ar Razlive? Jus nenukreipinekite pokalbio - arba greitai grazinate darbus Autoriui arba as kreipiuosi i sio puslapio Administracija!
|
2007 01 02 19:54 |
|
|
|
Gerbiamasis, prasau nedeti cionai ne savo darbu! Kaip Jums negeda! As pazistu Autoriu!
|
2007 01 02 19:40 |