|
|
|
o tai falologija
|
2011 06 22 00:36 |
|
|
|
paspauskit ant pacios nuotraukos ir sumazes
|
2011 06 22 00:24 |
|
|
|
liuks
|
2011 06 22 00:06 |
|
|
|
http://www.7md.lt/lt/2009-05-01/daile_2/proverzis_nepastebetas.html
E. J.: Tikriausiai ir studentams, ir dėstytojams sunku perlaužti tą peržiūrinį nusiteikimą. Manau, iš jo ištrūko Jono Aleksejaus „Tas-pats“ ir Antano Stančiaus „Skaitmeninis panoptikumas“. „Tas-pats“ puikiai tiko skatinti visuomenės susidomėjimą akademija, veikė kaip tikras atrakcionas, keliantis nuotaiką, tik kažkodėl pamaniau, kad atsidūręs tokioje komerciškoje erdvėje jis neteko konceptualaus lygmens, nes krykštaujantys tėveliai ir vaikučiai, besifotografuojantys veidrodiniame vienas kito kūne, tikrai negvildeno savęs ir kito suvokimo.
D. G.: Sutinku, kad „Tas-pats“ prašyte prašėsi kitos erdvės, nes dabar jis tarsi prarado dalį rimtumo. Kita vertus, tas žaismingas, netikėtas žavesys, kai „gyvai“ sujungiamos dvi priešpriešinės erdvės ir tu gali pasimatuoti savo oponento galvą, išliko. Nors man šitas darbas pasirodė turįs ir kiek rimtesnių prasmių, ne tik „kelti nuotaiką“, jis aplink save sukuria gana platų interpretacijų lauką. Dvipusis veidrodis - galutinis taškas, kvadratas. Čia atsiranda ir panašumas su Antano Stančiaus „Skaitmeniniu panoptikumu“. Ekspozicijos erdvėje pagal panoptikumo modelį išdėliotos vaizdo kameros, kurių tiesiogiai transliuojami stebėtojo (šiuo atveju ir veikėjo) atvaizdai sujungti videoprojekcijoje, tarsi sukuria tokią terpę, kurioje žmogus turi pasijusti stebimas visa reginčios akies. Ji, kaip ir instaliacijos „Tas-pats“ veidrodis, yra kažkoks ir galutinis, ir pradinis taškas, juodoji skylė, į kurią viskas susiveda. Atrodo, kad „Skaitmeninio panoptikumo“ kontrolė peržengia ir laiko ribas. Skaitmeninių technologijų panaudojimas savo ruožtu darbui suteikia ir futuristinio atspalvio, žymi savotišką priklausomybę ar kažkokią grėsmingą globalią nuojautą, kad mes tapome skaitmeninio panoptikumo, kurį patys sukūrėme, įkaitais.
|
2010 05 10 10:58 |
|
|
|
na jei kopinai tai galejai geriau pasistenkt,kojos skitringu storiu o viena turi net isliginta girneli,desnioji ranka kaskokia plokstumine ,netikra,ir pilvas kaskoks nesuprantamas net nezinau kaip pasakyt lig maiselei kabantis(del sio galiu klyst nes foto prasta).
|
2010 02 07 05:26 |
|
|
|
cia tas parasymas plienyne viela ir jos dydis,pagal foto pateikima ir poto jos aprasyma visai nesirisa ,nes tu pateiki visa kompozicia ir apdirbta foto, taip kad tavo kurynys gaunasi ne tas sketukas o visa kompozicija siuo atveju foto.bet cia tik tarp kitko.
|
2010 02 07 05:10 |
|
|
|
:DDD linksma paskaityt:)kritika yra kritika negali nei pykt,nei teisintis priemi ja tokia kokia ji yra,o jei ji sukele kaskokias neigemas emocijas tai tik pacio beda. tokia jau viesumo privilegija ir nieko cia nepadarysi ,visiem neitiksi, kad ir kiekvienam norisi but geriausiu ar iskirtiniausiu:) nevertinu sio
|
2010 02 07 04:59 |
|
|
|
teks papildyti biblija su iliustracija,
pagal lija lash.
pirmas skirsnis pirma eilute
apie pavargusi angela petra.
ir jis atsisedo prie stalo,nuleido galvo ir uzdepresavo:D
|
2010 02 07 04:46 |
|
|
|
Wow karališkai:) imk 5.su gyvunais tau gerai sekas:)
|
2010 02 07 04:35 |
|
|
|
oooo šaltibarsciai:DDDDDD jega pop in art+
|
2010 01 06 01:44 |
|
|
|
kaip nuotrauka paverst piesiniu,nezinau ar tada piesinys turi verte.na bet grazu 5
|
2010 01 06 01:42 |
|
|
|
klaipeda,net seile varva
|
2010 01 04 14:28 |
|
|
|
wow atrodo kaip afrikos savanoi
|
2009 12 29 14:48 |
|
|
|
2/ ir tas eiliniškumas pasireiskia visur.taip cia yra akademinis piesini ir net eilinis,kaip ir gali buti eiline traku piles foto,eiline gamtos foto,eilinis portretas,visuose puslapio skiltyse rasi pilna eiliniskumo net savo darbuose.tai dar karteli pasiklausk to tau iskylusio klausimo.ar verta deti?
|
2009 12 27 15:19 |
|
|
|
2/ nemanau kad cia tik profisonalai,pilna fotografu kurie tik dar mokosi ir praso patarimu,daugiau nei ant puses foto galima taipat pasakyti cia yra mokomoji foto. tai gal isvis nieko nebededam?tik pripazintus fotografus ir menininkus.mano susidomejimas taskas tai mano darbai,kam sprest tau ar man juos det?
|
2009 12 27 15:07 |
|
|
|
tai gal kaiptik cia ir yra heppy end'as. is kurios puses paziurejus...
|
2009 12 26 01:33 |
|
|
|
jega
|
2009 12 24 00:18 |
|
|
|
pasaka 5
|
2009 12 24 00:15 |
|
|
|
mantai juk tu netoks juodas,joke :)+
|
2009 12 24 00:02 |
|
|
|
+
|
2009 12 24 00:00 |
|
|
|
kaip už lango šalta+5
|
2009 12 23 23:58 |
|
|
|
pratybos? mes tai eskyzais vadinam
|
2009 12 21 18:54 |
|
|
|
kreiva bet grazu:D
|
2009 12 21 15:18 |
|
|
|
ateiviu invazija
|
2009 12 19 19:58 |
|
|
|
flower power 5
|
2009 12 17 01:52 |
|
|
|
joooo cia tai teisybe
|
2009 12 16 23:34 |
|
|
|
labai viskas apibendrinta,labiau gilinkis i detales,kaip darai su arkliukais tie tai geri:)
|
2009 12 16 23:06 |
|
|
|
as galiu.labai kampuota,to pasekoja nera gyvumo,vien tik plotai,truksta detaliskumo,akis -nors ir mokytojas rode kaip ,visvien nepadarei,nosys, jos nera tokios plokscios,lupas taipat reikia ismokt piest.geros tam yra rusu piesiniu kmygos,pakopijuoji ir tada dasunta kaip.
strihas labai kriptingas visur jis leidziasi i desne,strihas turi eiti pagal modelio forma taip pabreziama struktura,monotoniskas vienos kripties strihas plokstina piesini.tai kolkas tiek:) va kniga tai tikrai padėtu
|
2009 12 16 22:58 |
|
|
|
va cia tai tavo arkliukas,suprask dviprasmiskai,abi prasmes geros
|
2009 12 16 21:06 |
|
|
|
na riskiau tai tikrai
|
2009 12 16 21:02 |
|
|
|
cia vilkas apsimetes kaledu seniu,kaip per raudokepure,sues visas santaupas per kaledas. is koju sprendziu
|
2009 12 16 21:01 |
|
|
|
jo rimtas jei ne pa tai pagalvociau kad metalistas jaunas prie metalo su taturuotem,viska izduoda tik pa
|
2009 12 16 20:26 |
|
|
|
antinojus
|
2009 12 16 15:44 |
|
|
|
futuristinis tos,kosmine foto5
|
2009 12 16 13:50 |
|
|
|
nustero petriukas ir isizeides paklause- e o man?+
|
2009 12 16 13:44 |
|
|
|
5
|
2009 12 16 13:37 |
|
|
|
o jo pasaulyje gyvena ponei,kurie valgo vaivorikšes ir šika drugeleis.
|
2009 12 16 13:35 |
|
|
|
man stilius patinga,geras+
|
2009 12 16 13:14 |
|
|
|
krestijanin tai valstietis,o christijanin tai krikscionis
|
2009 12 15 19:25 |
|
|
|
popierius baltas turetu but, per fshopa sutvarkyk: image_adjustments_ ir kuris nors is auto.
|
2009 12 15 19:13 |
|
|
|
kazkoks natitikimas tame sakinyje:D sovietai nepripazino jokios religijos,pas juos viskas liaudzei o ne krikscionims:Dbet minti gaudau
|
2009 12 15 01:15 |
|
|
|
prieš septynis metus:)
|
2009 12 14 19:52 |
|
|
|
man tai nelabai minimal,labiau noisy,gerulis:)
|
2009 12 14 18:11 |
|
|
|
aciu visiem:)
|
2009 12 14 01:46 |
|
|
|
taip ,jau tokios pas dovyda akys:)
|
2009 12 13 16:57 |
|
|
|
jo vakar as ten ir buvau tai man buvo ispudis- y vot prishly marozy:D+
|
2009 12 13 16:35 |
|
|
|
siltas sniegas+
|
2009 12 13 16:30 |
|
|
|
arba uz bluro
|
2009 12 13 16:28 |
|
|
|
na neauksinė žuvelė,bet vis šis tas:)
|
2009 12 13 16:19 |
|
|
|
man tai ir nesvarbu laikas kada fotografuota,yra tokiu geru foto kai netik musu, bet ir jusu dar nebuvo,keleta pavizdziu yra ir fotokudros puslapiuose,o beto nemanau kad tuo metu jau turejot fshopa:D,tai taip iseina matomas rezultatas siu dienu, o jis nekoks. manyčiau reikejo det originala,nes dabar tokia sumaistys ir spalvos net nedera.pasidomekite spalvotyra
|
2009 12 13 15:40 |
|
|
|
jap, jis vis dar pozuoja?niekad nepamirsiu jo pasakojimo kai autobuse pirstelejo ir netycia i kelnes pridejo:DDD
|
2009 12 13 13:26 |
|
|
|
geras ,tik nesupratau kam tas barzdos skutimo sepetelis
|
2009 12 12 16:39 |
|
|
|
vaikai zaide, vaikai zais,tik dabar jau kompiuterinius zaidimus,kaikurie ju ypac ziaurus,bet mokslininkai teigia gat tai ugdo vaiku logika,aisku jei tik tai neperauga i manija.
|
2009 12 12 15:14 |
|
|
|
juokingai atrodo be galuniu:D prastokai,na bet potencialo turi,+ i skola
|
2009 12 12 02:54 |
|
|
|
it's 8 a.m. in the morning, everyone has to go to work in pigeon town. geras:)
|
2009 12 12 00:52 |
|
|
|
jo sutinku su andrium,reiketu paslept tas linijas ir sujunkt taip kad atrodytu bendrai bet tai tik mano nuomone kure pasakiau ir pasakysiu sau
|
2009 12 11 23:10 |
|
|
|
op'art vs minimalism.liuks
|
2009 12 11 22:45 |
|
|
|
idomus,futuristinis toks,neziurint i pavadinima+
|
2009 12 11 22:42 |
|
|
|
tai tokius dalikus sunku pamatyti laikmenoj,cia ne foto ar vaizdo esme tai reikia pajusti,todel parasiau aprasima ,o ypatingiems pataisysiu foto. good luck.
|
2009 12 11 22:19 |
|
|
|
10/ idomi mintis kilo,gal pervadint biomechanine gele:)
|
2009 12 11 21:53 |
|
|
|
toks jau mano stilius kaip tu sakai ''kampuotas'':)
manau taip labiau pabrezemi zmogaus bruozai
|
2009 12 11 18:42 |
|
|
|
gerulis,garai dar parašyk kokio dydžio jie.:)
|
2009 12 11 16:11 |
|
|
|
turi smigt, bet ne taip stiprei,ten apačioj tai neužbaikta tiesiok nuvedžiau apibendrintas linijas.
|
2009 12 11 16:07 |
|
|
|
padetas gipsas,10klases užduotis tai čia maždauk prieš aštuonis metus:)
|
2009 12 11 16:03 |
|
|
|
prasom Antaniukai
|
2009 12 11 15:03 |
|
|
|
grazu+
|
2009 12 11 13:38 |
|
|
|
okis paliekam tai kiekvieno sažinei
|
2009 12 11 13:23 |
|
|
|
kaip ir apgynei savo nuomone,bet arhitektura(traku pilis) yra visai kas kita,ji kuria musu gyvenimo erdve,tai yra tai kur mes gyvenam,kaip kaskas yra pasakes-nebutu arhitekturos, nebutu prisiminimu.o kamerini mena palikime imformacijos sklaidai,visas guglas užpildytas žilvino darbais ir su išsameis aprašimai.as niekada neisdrysčiau deti kurio nors kolegos darbo i kudra ir uzsirašyti, kad va cia as fotkinau,sutik juk butu juokinga isideti kokio garsaus dailininko tapyta paveiksla. dar del skaidos ,kaip manai ka visi vertins ar žilvino instaliacija ar tavo foto,jei nori informuoti tai nedek prie vertinamu,ir idek nuoroda i informacija,juk cia jo nuopelnas kad tau tokia foto gavosi
|
2009 12 10 18:56 |
|
|
|
Antanai,sakai neanalizuoti? jusu sakinei vien tik analizes.prasom manes kaip asmens taipat neanalizuoti,cia ne mano foto,taipat kaip ir mes neanalizuojame jusu,as kalbejau apie darbus,ir tie keli sakinei man kilo tik del to kad pradejote analizuoti alberta ,o poto ir mane.o apie daile, mena ir foto ismanau nemazai,patirties turiu. Ir prie ko cia ta amerika? menas neturi tautybes,ar religijos.menas, muzika, mokslas kaip ir kultura juda ir turi judeti isvien,kitaip tapsim istrige laike,su senom problebom. atsiprasau kad esu racionalus ir jum tai nepatinka
|
2009 12 10 16:09 |
|
|
|
cia viskas asimetriska,rutulis nevisiskai apvalus,vaza taipat,kojos kreivos.bet tai tik greitas eskizas be jokiu taisikliu ir apskaičiavimu naudojimo,svarbus bendras vaizdas.ačiu visiem:)
|
2009 12 10 12:16 |
|
|
|
aii tie aptaškymai man visai tinka,o statiškumas ,kad butu KIETAS:D
|
2009 12 10 12:02 |
|
|
|
Antaneli neisizeisk,bet žmogus pasake savo nuomone apie foto(berots visi cia to ir susirinkom?),o jei tau nepatinka tai čia tik tavo problema. gali nedet foto ir nieks nieko nerašys.dirbtinu intelektualumu čia nieko nenustebinsi,kaiptik parodei, kad pats esi nelankstus ir nepriemi kitų nuomonė.Jei čia butu portalas kureme balsuotume už žmogaus profesija ar darbus tai suprasčiau ko niršti,bet mes vertinam tai ka matom o matom eilini kadra,niekuo nepasižiminti,paprasta,nuobodu, reikejo ja fotkint veiksme kad jos profesija atsispindetu nes dabar tai eilinis žmogelis.
|
2009 12 10 11:59 |
|
|
|
visi kas ten buvo atsiveža po tokia nuotrauka, instalecija is video kaseciu juostu,o tokia foto pasilikčau sau kaip atsiminima is keliones.
http://www.cityout.lt/menas/articles/Zilvinas_Kempinas_ir_Venecijos_bienale_interviu
|
2009 12 10 11:33 |
|
|
|
2/ aga primena:D
|
2009 12 10 00:33 |
|
|
|
pakausio truksta
|
2009 12 09 18:51 |
|
|
|
2/ tai tada cia saules simbolis:D
|
2009 12 09 12:36 |
|
|
|
gerai isiziurejus vidury matosi svastika:DDDD priestai nepastebejau:D
|
2009 12 09 03:12 |
|
|
|
dar gali bandyt per microsoft office picture maneger
|
2009 12 08 22:23 |
|
|
|
taip ir ims ta pagaliuka:D
|
2009 12 08 20:41 |
|
|
|
tai taip popsas tuo ir pasizimi,banalumu,keliom spalvom ir viskas:D
|
2009 12 08 18:25 |
|
|
|
popsovai,geras,tik juodo juodumo norisi kairei pusei
|
2009 12 08 17:05 |
|
|
|
cia tragedinis matyt
|
2009 12 08 00:16 |
|
|
|
aciu
|
2009 12 07 03:33 |
|
|
|
šis darbelis žiaurei senas 2002 pieštas,kai dar ant sienu maklevojau ir staigei prireikė trafareto tai taip ir gavosi.
|
2009 12 06 22:02 |
|
|
|
bendras vaizdas tai super,bet striho reik pasimokyt.
is nuotraukos paisei?
|
2009 12 06 21:48 |
|
|
|
pasaulio pabaiga? bet seip grazu+
|
2009 11 23 18:40 |
|
|
|
liudnai atsisuko šuniukas ir tarė - o kur užpakalis?:D
|
2009 11 22 23:43 |
|
|
|
pazadu nuskanuosiu :D
|
2009 11 20 15:26 |
|
|
|
patikek as ir esu ragaves nemazai akademinio piesimo,tiksliau jau apie 12m tai darau,bet cia ne tai,sitas piesinukas per pusvalanduka padarytas, tikrai nesiekiau technikos.
|
2009 11 20 15:22 |
|
|
|
kaip truksta anatomijos pagrindu
|
2009 11 11 15:28 |
|
|
|
kas ka mato:DDD
|
2009 11 10 19:07 |
|
|
|
pas kaika idomus pomegis
|
2009 11 02 08:43 |
|
|
|
visi tik musmeres kisa o komentuot nedrysta,idomei cia
|
2009 10 30 16:14 |
|
|
|
komentaru?:D
|
2009 10 29 13:10 |
|
|
|
jo ten palangoj taip ir atrodo palangoi,kaip genocidas tik gelbetojei visus priziuri
|
2009 10 29 13:04 |
|
|
|
sitas minimalas tai geras,jau nebe fotokudra o konceptualusis menas.naujove portale+
|
2009 10 29 12:39 |
|
|
|
as ir nieko cia ispudingo nematai, tokia foto i one det drasei
|
2009 10 28 17:48 |
|
|
|
rembo
|
2009 10 28 17:25 |
|
|
|
truputi dvejinasi
|
2009 10 28 16:38 |
|
|
|
man ta nuotrauka patinka kuri ant maikes:),o seip nuotrauka kreiva,ir nesuprantu kam tos lentynos su knygom,bei siena su nuotraukom kurios irgi kreivai pakabintos,ne prie mados,zodziu kirpciau ir tiesinciau., ir gaila koju kabanciu nesimato:Dmetas taisytis
|
2009 10 28 16:35 |