|
|
1.
(2008 03 24 21:43)
aga...
|
|
| |
|
|
2.
(2008 03 24 21:43)
grazu gi!
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
4.
(2008 03 24 21:46)
man virsaus nesinori... be jo taip vientisai graziai ziuretusi.. bent man :)
|
|
| |
|
|
5.
(2008 03 24 21:48)
gera +
|
|
| |
|
|
6.
(2008 03 24 21:53)
patinka :)
|
|
| |
|
|
7.
(2008 03 24 21:54)
Velnishkai puikus darbas +5
|
|
| |
|
|
8.
(2008 03 24 21:58)
apsispręs, kada nors...
|
|
| |
|
|
9.
(2008 03 24 22:16)
myli, nemyli, myli, nemyli, myli, nemyli... jau apsisprende.
|
|
| |
|
|
10.
(2008 03 24 22:20)
Audriau.
|
|
| |
|
|
11.
(2008 03 24 22:41)
Viskas butu labai super, tik kas ten per aureole pas mergaite? :)
|
|
| |
|
|
12.
(2008 03 24 22:54)
istikruju ji tokia turi
|
|
| |
|
|
13.
(2008 03 24 23:43)
aha areolė man irgi nepatinka ,bet šeip man kadras vertas penketo.
|
|
| |
|
|
14.
(2008 03 24 23:52)
Tuoj daiktus mes..
|
|
| |
|
|
15.
(2008 03 25 09:08)
O man labiau i "pabut abejingai" tempia. bet kokiu atveju - gerule;)
|
|
| |
|
|
16.
(2008 03 25 11:09)
aura - negerai
|
|
| |
|
|
17.
(2008 03 25 12:08)
bravo!
|
|
| |
|
|
18.
(2008 03 25 12:57)
patinka. Visu pirma kompozicija, visu antra grudetas ir neryskus efektas.
|
|
| |
|
|
19.
(2008 03 25 14:28)
+++
|
|
| |
|
|
20.
(2008 03 25 16:20)
:)))
|
|
| |
|
|
21.
(2008 03 25 20:09)
+++
|
|
| |
|
|
22.
(2008 03 25 20:29)
fatališka!
|
|
| |
|
|
23.
(2008 03 25 20:44)
labai +++ :)
|
|
| |
|
|
24.
(2008 03 25 21:06)
grazu
|
|
| |
|
|
25.
(2008 03 26 20:11)
penketukas:))
|
|
| |
|
|
26.
(2008 03 28 15:35)
irgi
|
|
| |
|
|
27.
(2008 09 24 15:57)
nuostabus portretas. gražiai grūdėtas.
11&13/man panašu į ryškinimo, tiksliau agitacijos problemą, kuomet ryškalas išsikvėpia ties juoda zona(negatyve skaidri) ir apsunkęs slenka negatyvu ir tamsos/švesesnės vietos sąlyčio zonoje atsiranda "nepradirbtų" vietų (negatyve tamsesnių). į absoliučią tiesą nepretenduoju, bet manau šopu tokių "efektų" nedaug prasmės daryti...
|
|
| |
|
|
28.
(2008 09 24 16:05)
na tikiuosi nenusprendė šokti žemyn:) o ti portretuks tikrai gražus ir gaila tokio modeliuko būtų:)
|
|
| |