(2011 06 10 16:52)
Labai įdomus dalykas (kudroje), kuomet vizualiai įdomias ir meniškai stiprias fotografijas sios svetainės grietinėlė - meta į šiukšliadėžę. Beja, kas ta grietinėlė visiems yra nežinoma ir nematoma (inkognito) ir tik vienas kitas pasirodo komentaruose ir vertinimuose.
Pažvelgus į K taisykles, aiškiai matyti, ked be "grietinėlės" palaiminimo tu busi visada čia nulis... Ir visai niekam nesvarbu čia nors kiek skatinti jauną fotografą, nes į fotografijų skiltį papuolę - jos nukeliauja vėl į pelkę. Ten - aukščiau niekas iš grietinėlės (4 lygio asų ) kitokio įverinimo kaip 3,0 ar 3,5 nežino ( kas atitinka tavo fotografijos įvertinimui -2 ir -1.... KORUPCIJA kvepia čia ir pažintimis.
|
|
|
|
|
1.
(2011 06 09 20:48)
Įdomiai pateikti visiems gerai žinomi daiktai. Geras sumanymas, mintis. Gerai pasirinkta kompozicija. UOGA.
|
|
| |
|
|
2.
(2011 06 09 22:47)
Ačiū :)
|
|
| |
|
|
3.
(2011 06 09 22:55)
... pirmas krikštas ;)
|
|
| |
|
|
4.
(2011 06 10 02:22)
lasiukai kokie dailus :>
|
|
| |
|
|
5.
(2011 06 10 15:02)
Laša po biškį
|
|
| |
|
|
6.
(2011 06 10 16:52)
Labai įdomus dalykas (kudroje), kuomet vizualiai įdomias ir meniškai stiprias fotografijas sios svetainės grietinėlė - meta į šiukšliadėžę. Beja, kas ta grietinėlė visiems yra nežinoma ir nematoma (inkognito) ir tik vienas kitas pasirodo komentaruose ir vertinimuose.
Pažvelgus į K taisykles, aiškiai matyti, ked be "grietinėlės" palaiminimo tu busi visada čia nulis... Ir visai niekam nesvarbu čia nors kiek skatinti jauną fotografą, nes į fotografijų skiltį papuolę - jos nukeliauja vėl į pelkę. Ten - aukščiau niekas iš grietinėlės (4 lygio asų ) kitokio įverinimo kaip 3,0 ar 3,5 nežino ( kas atitinka tavo fotografijos įvertinimui -2 ir -1.... KORUPCIJA kvepia čia ir pažintimis.
|
|
| |
|
|
7.
(2011 06 10 17:49)
nu tikslus pastebejimas, šimtaprocentinis. nes pažiūrejus kokios foto grįžta i kudrą darosi baugu, atrodo, kad ten aukštybėse sedi tik trejeta zinantys neregiai. skarbonke ir issiketes nors pasiraso, o kiti pasislepe po krumu sedi
Ilgai ziurejau i sia nesamone ir nusprendziau, kad savo foto desiu kur nors kitur. gal kada ir cia imesiu.
|
|
| |
|
|
8.
(2011 06 10 18:27)
Geri pastebėjimai
|
|
| |
|
|
9.
(2011 06 10 19:57)
Paprasta švaru ir įdomu
|
|
| |
|
|
10.
(2011 06 11 11:52)
Danai, Tamstos nuomone ši foto yra vizualiai įdomi ir meniškai stipri?
|
|
| |
|
|
11.
(2011 06 12 17:22)
sorry, Petruška, kad kišuosi į tai, kas adresuota ne man, bet vieša erdvė tuo ir ypatinga, kad čia bet kuriuo momentu gali įkišti savo trigrašį bet kas. Truputį užkliuvo tamstos parašymas, tai ir nebeįstengiau nutylėti. Reikalas tas, kad toks reiškinys kaip menas pats sau savaime neegzistuoja. Jis visada randasi tik santykyje su suvokėju. Maža to, čia nėra ir negali būti prievartos. Menininkas savo kūriniu gali tik kviesti apmąstyti bei diskutuoti jam rūpimomis temomis, siūlyti pažvelgti iš kūrėjui aktualios pozicijos. Taigi meniškai stipru gali būti paprasti, tikri (turint omeny išgyvenimus, aplinkos vaizdus, kultūrinį patyrimą ir kt.), be savitikslių įmantrybių šydo, falšo ir kitų panašių "apnašų" dalykai. Žinoma, tai nėra aksioma, bet meniškumo nedera painioti su technika ar virtuoziškumu. Iš to sektų, kad suvokėjo tikslas - ne kietakaktiškas snobizmas, mol vistiek manęs nepaimsit, bet išgyvenimai, inspiruoti kūrinio. Ir visiškai nesvarbu jų pobūdis. Svarbu, kad jie randasi, dauginasi ir plėtojasi. O kas dėl frazės "vizualiai įdomi", tai čia priklauso kaip žiūrėsi. Man asmeniškai, jeigu jau ka, įdomi savo paprastumu, primenančiu kasdienį paprastumą ir dar nežinia dėl kokių priežasčių - vaikystę (gal dėl to, kad dažnai, lakstant kieme be jokios atodairos, tekdavo "pasimauti" ant tokių skalbinių virvių :D). Įdomi savo ritmika, savotiškai primenančia penklinės su taktų intevalus žyminčių brūkšnių (segtukai) ir muzikinių rašmenų - natų bei pauzių (lašiukai) motyvą. Koloritas irgi geras - su perlamutro priespalviu, kas dar labiau stiprina "krištolo lašiukų skambėjimą"... Dar, žinoma, galima būtų pagvildenti užfiksuotų reiškinių antagonizmą (kalbu apie skalbinių džiovinimą ir lietų) - savotišką kultūros ir gamtos priešpriešą - kaip simbolinę aliuziją į būties patovumą, o tuo pačiui ir į jos menkumą. Tai tiek, perdaug neišsiplečiant :) Beje, tai visiškai nereiškia, kad autorius privalėjo apie tai pagalvoti. Visiškai pakanka, kad bent kam (šiuo atveju man) tai pasirodė įdomu ir sukėlė tam tikrų išgyvenimų, minčių ir noro pratęsti mintį. Taigi man pasirodė įdomu. O ką tu?
|
|
| |
|
|
12.
(2011 06 13 11:25)
o man tai atrodo, kad vis dėl to būtent ši nuotrauka nėra nusipelniusi tokios gilios analizės :) nors ir būčiau linkusi sutikti su kai kuriais Tamstos teiginiais (tais apibendrintais, o ne konkrečiais analizės elementais).
Lažinuosi, kad nuotraukos autorė suka galvą, kaip Tu čia pamatei tam tikrus dalykus, ypač simbolius, išanalizavai, nes nieko panašaus nei spausdama mygtuką, nei peržiūrėdama rezultatą po paspaudimo ji galvoje neturėjo :) Kita vertus, ji greičiausiai Tau dėkinga, nes Tavo dėka dabar galės sakyti, matai, va nors vienas žmogus mane suprato ir pamatė prasmę šiame darbelyje. Nors pati greičiausiai nė iš tolo TO nematė savo darbe..
Aš irgi galiu bet kurią foto atsidarius išanalizuoti ją ir parašyti tiek, kad autorius ilgai skaitys ir galvos "ania? aš TAI norėjau pasakyti??". Tik noro reik turėt. Bet ar mano sugebėjimas pripezėti sprindį įrodys, kad aptariamas subjektas tikrai būtent toks, kaip aš aprašau ir kad mano rašinį įkvėpė būtent darbas savaime, o ne mano sugebėjimas iš nieko parašyti rašinėlį? I doubt it.
p.s. nieko asmeniško neturiu nei prieš autorę, nei prie Tave, Sigitai.. :) Tik diskutuoju po foto, kurią Tu pasirinkai sureikšminti. Man patinka Tavo keliami klausimai :) Pvz., bet kuriame modernaus meno muziejuje prieini prie bet kurio darbo ir 1. paskaitai aprašymą ir staiga galvoje sukunkuliuoja arba ekologiškos idėjos, arba gamtos ir žmogaus susipriešinimas, arba vartotojiškumo įsivešėjimas, arba koks nors protestas prieš ką nors. Nes ten apie tai parašyta. 2. Nepaskaitai nieko ir tiesiog žiūri į kūrinį. Kas tada? Neturint konteksto tas kūrinys koks? Dažniausiai, deja, joks.
|
|
| |
|
|
13.
(2011 06 13 12:12)
Na, keletą pastebėjimų vis tik turėčiau pridėti.
1. Man visiškai nerūpi ar autorė iš tikro turėjo būtent tuos dalykus galvoje, kuriuos aš ar dar kas kitas įžvelgė. Kaip ir visiškai vienodai ką ji ar dar kas nors apie tai galvoja. Ir tai nėra jokia nepagarba. Tai tiesiog nėra susiję dalykai. Apie tikslą, rezultatą ir santykį su kūriniu galim diskutuot, polemizuot, įrodinėt savo tiesas. Nuo to, manau, tik visiems į naudą. Deja, kūrinys, o tksliau jo išraiška, dėl to geresnis ar blogesnis netaps, pakisti gali tik požiūris į jį. Apskritai, nedera painioti kūrinio autoriaus ir vartotojo (šiuo atveju žiūrovo) santykio su kūriniu. Kūrinio semantika, meninė vertė, reišmė ar istorinis reikšmingumas - tai vis skirtingos sritys. Bet nenorėčiau, kad tai pasirodytų kaip pamokslavimas, pati tai ir be manęs supranti ;)
2. Kas dėl rašinėlio, tai negaliu sutikti. Tada didžioji dalis meno kritikos yra tik rašinėliai. Nors gal taip ir yra.
Turiu lėkt, tad palieku mintį nebaigtą.
|
|
| |
|
|
14.
(2011 06 13 12:18)
Sigitai, tuomet kūrėjas yra rašantysis, o ne nuotraukos autorius ;) nes jis padeda tą tašką - kaip Tu sakai, sukuria santykį su stebinčiuoju :)
meno kritika tuo ir skiriasi nuo šių mūsų rašinėlių, kad ji nėra tas užbaigiantysis akcentas, o yra atskiras argumentuotas kūrinys :)
smagu su Tavim :)
|
|
| |
|
|
15.
(2011 06 13 12:21)
papildau: mano galva, autorius turi norėti arba bandyti kažką pavaizduoti, pasakyti tam, kad kūrinys būtų kūrinys, o tik tada mes tai aprašome ir parodome, ar teisingai supratome. nes jeigu būtent mūsų sugebėjimas įžvelgti (arba tiesiog sugebėjimas pezėti) kažką tokio kūrinyje yra tas taškelis, kurio kūriniui trūksta iki kūrinio statuso, tai mes tampame to kūrinio bendrakūrėjais, kas, pripažink, nėra tiesa :)
|
|
| |
|
|
16.
(2011 06 16 22:29)
Veikiausiai, Petruška, pokalbio gale dėl esmės sutartume :). Bet kada tas galas? Gal gi tokio atlapadūšiškumo ar net valingai pasirinkto noro matyt laisviau, o ne skubėjimo suabejoti autoriaus potencialu, kompetencija ir gabumais tikimasi Kūdroj. Sakysi, menininkas turi būti nuoseklus ir įtikinti taip, kad nekiltų jokių abejonių. Tikrai niekas dėl to nesiginčys. Tačiau, kita vertus, nereikia taip lengvai numoti į menininkų ir kritikų bendradarbiavimą. Ne taip jau retai tai virsta bendraautoryste su abipusiais dividendais: vienam palankios recenzijos, kitam – publikacijos (kalbu ne apie komentarus), kas, nesigilinant (o kai kada ir nesant galimybės įsigilinti) į detales, virsta savotiškais faktais apie "populiarumą", "žinomumą" ir pan.
Ir dar: autorius (bendrai imant) turėtų vilkti atsakomybę už kūrinį, kritikas - už jo vertinimą, o visi kiti - laisvi kaip vėjas. Ir patikėk, ne mūsų reikalas, kas ką norėjo pasakyti, lyginant su tuo, ką mes patys norėjom ir sugebėjom pamatyt.
Nebeverta, manau, čia leistis aptarinėti, kaip vienu ar kitu atveju sėkmę lėmė savalaikis svarus žodis, o kūryba laikui bėgant prasmego kaip nereikšminga. O kadangi mano žodis šioje erdvėje vis gi nieko nereiškia, tai bent jau tikiuosi, kad nuotraukos autorei kokių nors nepagrįstų iliuzijų ar žalos savo pezalais nepadariau. Nors viską, ką čia parašiau, parašiau nuoširdžiai ir bet kada sutikčiau pakartoti. ...Jei tik pajėgsiu prisiminti :D
|
|
| |
|
|
17.
(2011 11 22 21:47)
O jau poemų prirašė... Man patinka. Nėra kažko ypatingo, bet kadras užkabina. +
|
|
| |
|
|
18.
(2011 11 26 13:01)
Jo komentarų čia buvo neblogų :D
|
|
| |
|
|
Pelkė |
2011 06 09 20:28 |
Uogos: | 39 | Musmirės: | 3 | Viso balų: | 36
|
Žiūrėta kartų: | 3670 |
|
|
|
|